Korlátozottan működnek a Telenor ügyfélszolgálati rendszerei a hétvégén

Korlátozottan működnek a Telenor ügyfélszolgálati rendszerei a hétvégén

A Telenor ügyfélszolgálatai rendszerfejlesztés miatt korlátozottan lesznek elérhetőek február 17-én szombaton este tíztől február 18-án vasárnap délig, a telefonos ügyfélszolgálat is korlátozottan működik majd - közölte a Telenor szerdán az MTI-vel.

A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélkiszolgáló folyamatait és rendszereit, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassák ki több millió előfizetőjüket. Ennek a munkának a részeként február 17. éjjel 22:00-től február 18. déli 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végeznek a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve a telefonos ügyfélszolgálaton is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.

 

A következő funkciókat nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton: egyenlegfeltöltés és –lekérdezés, adatjegy feltöltés, telefonszámla befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatás megrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.

 

A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés. A fejlesztés időszakosan kényelmetlenségekkel jár, ezért február 18-án, vasárnap 00:00 – 24:00 óráig díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot ad a szolgáltató minden ügyfelének, amit automatikusan aktiválnak.

 

A Telenor kéri, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22.00 óráig.

 

A rendszerfejlesztéssel kapcsolatos részletes információk a www.telenor.hu/rendszerfejlesztes weboldalon elérhetők.

 

Tovább a gyorplusz.hu-ra
×