TUTTI jegeskávé, fagylaltpor

Idén eddig 25 millió 620 ezer gombóchoz elegendő fagylaltpor és 580 ezer pohár jegeskávéhoz szükséges alapanyag fogyott a TUTTI Élelmiszeripari Kft. termékeiből.

A cég két legkedveltebb nyári terméke a jegeskávé italpor és a fagylaltpor is sikeresen teljesített – derült ki a cég szerdai sajtótájékoztatóján. A jegeskávéból az idén eddig összesen 16 százalékkal többet értékesítettek, mint tavaly az egész év során. A fagylaltpor az év első nyolc hónapjában a cég éves forgalmának 21 százalékát tette ki – közölte Prohászka Ottó, a rábapatonai székhelyű cég ügyvezető igazgatója.

 

 

„A Superior Taste Award 2015” nemzetközi díjat nyert TUTTI Jegeskávé Prohászka Ottó kedvence. Azt mondja, büszke arra, hogy a tíz éve kikísérletezett italpor a kellemes lágy kávé és valódi vanília ízével, illatával elnyerte a független bírálók legkimagaslóbb minősítését.

Szintén büszkék Az év fagylaltja címre, idén a sós-diós karamell fagyiporral érdemeltek ki az aranyérmet. Ezen a megmérettetésen évente különböző díjakat nyertek már el. Érdekességként említette az ügyvezető igazgató, hogy a magyarok fagyizási szokásai konzervatívnak bizonyultak. Az elmúlt harminc évben a vanília, a csoki, a puncs, a tejszín és a kókusz, a gyümölcsös ízek esetében a citrom, az eper, a málna, az alma és a sárgabarack ízek iránt a legnagyobb a kereslet. Évente születnek különleges ízű, extrém fagyik, de ezek rövid életűek, kivétel a három éve megjelent kékszőlő ízesítésű por.

 

 

A fagylaltpor eladás az idén nyár végéig 457 tonna volt, ami már most 7 százalékkal magasabb a tavalyi év teljes forgalmának. Prohászka Ottó elárulta, a TUTTI fagyipor az ország legtöbb cukrászdájában kapható fagylaltok alapanyaga.

 

 

Prohászka Andrea cégvezető kiemelte, folyamatosan hatszáz féle terméket gyártanak, évente hatvan újdonsággal, fejlesztéssel rukkolnak elő.

A fagyipor és a jegeskávé forgalmazásuk döntő a piacon, de nevükhöz kötődik a Holland kakaópor, többféle vitamintabletta és táplálékkiegészítő gyártása, valamint instant kávék, tej-, puding-, teapor, forró csoki készítése. Kevesen tudják, de a cég magyar és külföldi élelmiszerláncoknak saját márkás termékeit is előállítja.

 

 

Prohászka Ottó a jövőről szólva elmondta: fokozott figyelmet fordítanak a csökkentett energiatartalmú, a glutén- és laktózmentes termékekre, valamint a funkcionális élelmiszerekre, melyekre a világon egyre nagyobb igény van. A cégvezető hangsúlyozta, folytatják a több lábon állás stratégiáját, továbbra is széles termékportfolióval terveznek, bővítik értékesítési csatornáikat és még nagyobb hangsúlyt helyeznek az exportpiacok megerősítésére.

 

 

A száz főt foglalkoztató cég idén 4 milliárd forint árbevételre számít.

 

Szerző: Földvári Gabriella

Fotó: O. Jakaócs Péter

 

Tovább a gyorplusz.hu-ra
×