„Győrbe mentem, kérlek hagyj üzenetet!”

Győr+
2014.10.22. 13:54

„Győrbe? Te mázlista...” - olvasható budapesti óriásplakátokon. Egy olvasónktól kapott fotó apropóján rákérdeztünk: milyen eszközökkel érte el az önkormányzat, hogy a közelmúltban megkapta városunk a turisztikailag leggyorsabban fejlődő város címet?

A mellékelt óriásplakát Budapesten volt látható, három hónapban, májusban, szeptemberben és októberben. A városunkat népszerűsítő plakáttal több mint húsz felületen, a főváros több csomópontján, bevezető utakon találkozhattak az utazók.

„A városmarketing tevékenység egyik fontos része a célzott tájékoztatás, hogy felkeltsük és fenntartsuk az érdeklődést Győr iránt” – mondta el a marketing, turizmus és kommunikációs osztály idegenforgalmi referense. Jakab Petra tájékoztatása szerint a modern kommunikáció szinte minden csatornáját használják: készülnek imázsfilmek a városról, melyeket vásárokon, kulturális és sporteseményeken, konferenciákon vetítenek, reklámszpotok, melyeket majd célzottan a televíziós csatornákon láthatnak a nézők. Az interneten számos oldalon, a közösségi médiában több felületen is jelen vagyunk. A nyomtatott anyagokban a város turisztikai értékeire, a szabadidős kínálatra hívják fel a figyelmet. Ezeket az ország összes Tourinform irodájában elérhetik az érdeklődők. „A kulturális programjainkat külön felületeken, kiadványokban népszerűsítjük, ami helyi vagy regionális érdeklődésre tart számot, azt ennek megfelelően a helyi médiában, ami országos vonzerővel bír, mint például a közelgő Advent Győrben vagy a Győrkőcfesztivál, azt természetesen országos kommunikációval támogatjuk” – fejtette ki Jakab Petra és hozzátette, a határon túlra is elér a tevékenységük, főként Ausztriában népszerűsítik a kiemelt programokat, legutóbb éppen a bécsi Magyar Turizmus Nap kiemelt vendége volt a város és a Győri Nemzeti Színház. Emellett az osztrák nyomtatott sajtóban is hirdet az önkormányzat idén.

„A magyar nyomtatott sajtóban nem csak turisztikai szaklapokban írnak rólunk, hanem olyan magazinokban, rovatokban is igyekszünk kiemelten jelen lenni, amik minőséget képviselnek, és általában az utazások megtervezőihez, azaz a hölgyekhez, családanyákhoz jutnak el” – foglalta össze röviden a széles körű marketingtevékenységet a szakember.

 

A fotót Stamler Krisztián készítette.