Kedden délelőtt fél tizenkettő környékén jelentkezett az országos probléma, amelyben a Vodafone és a Telekom is érintett volt. A két cég délután közleményt adott ki.
Frissítés 16.21: A Magyar Telekomnál is helyreállt a szolgáltatás:
Frissítés 13.47 MTI: Áramszünet okozott szolgáltatáskiesést a Vodafone-nál
Újra zavartalanul működnek a Vodafone szolgáltatásai, miután kedden délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést – közölte a szolgáltató az MTI-vel.
Azt írták, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek – közölték.
Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.
Reagált a Telekom is:
A Magyar Telekom a közösségi oldalán közölte: áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége kedden délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgoznak.
Korábban írtuk:
12.15: A Vodafone legfrissebb online-nal is.