Győr+
2018.08.22. 18:00

Mi már segítettünk a Vöröskeresztnek! Te is fogsz?

A Győr+ Média mindig szívesen állt a jó ügyek mellé, a Vöröskeresztnek pedig már többször kiemelten is segítettünk. Most kollégáinkkal fogtunk össze, hogy felhívjuk a figyelmet a saját márkás termékeikre, amelyekkel mindenki segítheti a munkájukat.

A postán tudtuk beszerezni azokat a kulcstartókat, amiket tűzoltóautó, mentőautó, sárga kisautó és kisrepülő kivitelben vásárolhatnak meg a segíteni vágyók. Mindegyik járgány világít és hangot ad ki, így a kéklámpások szirénáznak, amely főként munkatársaink gyermekeit varázsolták el. Kollégáink segítségével hamar meglett az egész kollekció, s többen is ígérték, vesznek még a kulcstartókból. Sőt, a COB névre hallgató színes zseblámpák is népszerűek nálunk is, a marketingeseink csaptak le rájuk. Ezek erős fényt adva világítanak, bárhova könnyedén magunkkal vihetjük, vagy éppen a kocsiba bekészítve is jó szolgálatot tehetnek.

Bajzát Zsuzsi rádiós műsorvezető azt is elárulta, miért a mentőautó mellett döntött: „A párom keresztfia Gergő nagy mentőautó rajongó. Igazából mindenféle autót szeret, de már három évesen is tudja, hogy nagyon fontos munkát végeznek azok a nénik és bácsik, akik a szirénázó autóval mennek. Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek a játék közben is tanuljanak az életről, így biztosan elmeséljük majd neki, hogy kinek, és hogyan segített ő is ennek a menő mentőautónak a megvásárlásával”.

Takács Balázs, pénzügyes kolléganőnk kisfia mutatja: a Győr+ Média már csatlakozott a segítők táborához!

A saját márkás termékekkel kapcsolatban megkerestük a Vöröskereszt sajtóosztályát is, akik megosztották velünk, miért is tartották fontosnak, hogy ilyen termékekkel jelentkezzenek: „Két éve már, hogy első saját márkás termékeinket a piacra dobtuk azért, hogy szabad felhasználású forrásokhoz jussunk, amelyeket működésre, illetve azokra a tevékenységi területekre fordíthatunk, amelyekre kevesebb adomány érkezik. Az autós és a COB kulcstartók után 60 Ft, a csíptethető olvasólámpa után 120 forint, az elemlámpa és fejlámpák után 150 forint érkezik a Magyar Vöröskereszthez. Szervezetünk eddigi bevétele 3,5 millió forint volt, amelyet elsősorban szállítási költségekre fordítottunk, hogy a rászorulókhoz minél előbb eljussanak az adományok. Ez több ezer nélkülöző családot jelent, akiknek a helyzetén gyorsan tudott segíteni szervezetünk. A Vöröskereszt kereskedelmi tevékenységének eredménye azt mutatja, hogy az emberek jó szívvel vásárolják a saját márkás termékeket, ezt egyébként ország már 263 pontján megtehetik” – nyilatkozták portálunknak.

Jelenleg tehát ezek szerezhetők be, de 2018 végéig még tervezik a kávédesszert és a kávédrazsé piacra dobását is. 2019 második felében illatosított kézfertőtlenítőket is szeretnének piacra dobni, férfiak, nők és gyermekek számára is, 50 ml-s kiszerelésekben.

 

Havassy Anna Katalin

Fotó: Marcali Gábor