Győr+
2018.10.22. 18:15

Jól szerepeltek a pannon-vizesek az ügyfélszolgálati versenyen

Múlt héten Szeged adott otthont a Magyar Víziközmű Szövetség és az Alföldvíz Zrt. által rendezett Országos Ügyfélszolgálati Versenynek. A Pannon-Víz Zrt. csapata (Macher Anita, Kapuvári Imre, Hajba Melinda) a harmadik helyet szerezte meg – tudtuk meg Edelbacher Angelikától, a társaság ügyfélszolgálat vezetőjétől.

A vetélkedő szituációs feladatból, szakmai tesztből és egy panaszlevél megválaszolásából állt. A leglátványosabb természetesen a szituációs játék volt. A versenyen hagyománnyá vált, hogy ilyenkor egy-egy színművésszel találják szembe magukat az ügyfélszolgálatos versenyzők. A színészek egy-egy ügyfél-karaktert képviselnek: van, aki együttműködő, van, aki nem, van, aki erőszakos és rámenős, van, aki félénk és határozatlan. Velük kell megoldani a feladatot.

A mi színészünk Faragó András (Topi) volt – idézte fel Kapuvári Imre a szituációs játékot. Andrást, illetve az általa megszemélyesített szegedi háztulajdonost a neje küldte, hogy mindenképpen rendezze el: ne kelljen kifizetni a magasabb vízszámlát. Rámenős volt, viccelődött, de korrektül felelt a kérdésekre. Végül kiderült, hogy egy rosszul téliesített kerti csap okozott vízelfolyást. Így az elfolyt víz mennyiségére csak a vízdíjat kell fizetni, szennyvízdíjat nem, hiszen nem került csatornába az elfolyt víz. A téliesítést pedig érdemes gondosan elvégezni, így nem érhet bennünket meglepetés tavasszal.

A színészi játék remek volt, Kapuvári Imre pedig elnyerte a legjobb szituációs feladat megoldásért járó különdíjat.

Képünkön balról jobbra látható Macher Anita, Faragó András, Hajba Melinda és Kapuvári Imre.

A versenyen a szintén hagyományos csapatbemutatkozás idén egy 3D-s makett segítségével történt. A makett elkészítéséért köszönet illeti a Vaskakas Bábszínházat!

Az első helyet a BÁCSVÍZ csapata szerezte meg, második helyen a Szegedi Vízmű csapata végzett.

Pannon-Víz Zrt.