![](https://www.gyorplusz.hu/wp-content/uploads/2024/03/kep_kozlemeny.png)
A vasúttársaság a MÁVapp felhasználók türelmét kéri, illetve javasolja az alkalmazás törlését és újratelepítését.
Nem indult zökkenőmentesen a március elsejével bevezetett új tarifarendszer, már ami a technikai háttér biztosítását illeti. Már hajnalban közölte a MÁV, hogy gondok vannak a jegyvásárláshoz használt applikációval.
A felhasználók arra panaszkodtak, hogy nem tudnak jegyet venni, mert a rendszer hibaüzenetet dob fel, és a menetrend is elérhetetlen.
A problémát alapvetően az okozta, hogy a technikai átállásra megadott időkeret alatt a szakemberek nem végeztek a munkával.
A MÁV utasok türelmét kérve azt javasolta, hogy aki teheti, használja a jegy.mav.hu (ELVIRA) oldalt, vagy napijegy vásárlása esetén a jegykiadó automatákat, illetve éljen a buszokon és vonatok fedélzetén történő jegyvásárlás lehetőségével.
Szintén javasolta a MÁV a telefonokon lévő alkalmazás törlését és újratelepítését. Többen is hozzászólásban kérdezték, hogy ha törlik és újratelepítik az appot, akkor nem veszik-e el a már meglévő bérletük. Erre egyelőre nem érkezett válasz.
Hozzátették továbbá, hogy a Keleti pályaudvar utascentumában is tart még a technikai átállás, ott emiatt átmenetileg nem lehet vasúti jegyet vásárolni.
Korábban ma a témában: