Mától az adóhivatal általános tájékoztatási tevékenységét a NAV, országos illetékességgel működő Tájékoztatási Igazgatósága látja el. Az ügyfelek továbbra is a megszokott csatornákon kérhetnek segítséget adózási kérdésekben.
A szervezeti változást az átláthatóbb működés és a még hatékonyabb munkaszervezés indokolta. A jövőben a NAV Infóvonalának általános információs szolgáltatását, valamint a nem egyedi ügyekhez kapcsolódó kérdések megválaszolását az országos illetékességgel működő Tájékoztatási Igazgatóság látja el.
Az ügyfelek kérdéseikkel továbbra is a megszokott módokon: a 1819-es telefonszámon, a NAV honlapjának e-mail-küldő felületén, továbbá e-Papíron, valamint postán, a 1374 Budapest, Pf. 565 címre küldött levélben fordulhatnak a hivatalhoz.
A NAV célja, hogy szolgáltatásait folyamatosan fejlesztve továbbra is hatékonyan és magas színvonalon támogassa ügyfeleit.
A kényelmes ügyintézéshez érdemes felkeresni a NAV online szolgáltatásait.
Szöveg: Nemzeti Adó- és Vámhivatal