A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói személyes ügyfélszolgálatunk mellett választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkatársaink általános tájékoztató jellegű információkat adnak szolgáltatásainkról, a díjakról, a jogszabályokról, a felhasználói adatok módosításával, valamint a műszaki, fizetési és számlázási kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla- és hátralékkezelés-állapotáról is.
A Pannon-Víz Zrt. számára fontos a felhasználók elégedettsége, így az alábbi ügyekben tudnak még telefonon segíteni munkatársaink:
- Ügyfeleink a telefonos ügyintézés során kérhetnek számlamásolatot, igazolást, igényelhetik a számlázási ütemterv módosítását, valamint a részszámla és számla mennyiségének módosítását.
- Ügyfélszolgálatunkat felkereshetik felhasználói bejelentések kezelése és felvétele céljából.
- Munkatársaink segítséget nyújtanak a felhasználási helyek helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos időpont-egyeztetésben, valamint vízminőséggel kapcsolatos bejelentések kezelésében, továbbá lehetőség nyílik a mérőóraállás lejelentésére is.
- Telefonos szolgáltatásunk során munkatársaink ügyféltájékoztatást nyújthatnak kintlévőség kezelése, víz-, szennyvíz-, csapadékvíz-számlázással összefüggő igények, reklamációk, panaszok kezelésével, szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, jogi ügyek kezelésével, felhasználó-változás bejelentésével, valamint közszolgáltatási szerződés kötésével kapcsolatos ügyekben.
Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 96/522-630-as telefonszámon érhetik el, hétfőn, szerdán és csütörtökön 7.30-tól 14 óráig, kedden 7.30-tól este 20 óráig, pénteken 7.30-tól 13.30-ig, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre a fenti ügyekben.
Ügyfeleink részére telefonos munkatársaink konkrét felhasználási hellyel vagy felhasználóval kapcsolatos részletes tájékoztatást csak a számlán szereplő 9 jegyű felhasználó-azonosítószám megadását követően tudnak adni, így a hívás megkezdése előtt érdemes ezt előkészíteni.