Új közösségi média-felületet kapott a Győr-Szol által üzemeltetett vásárcsarnok és a Barátság park is. A szolgáltatócég szeretné még közvetlenebbül elérni a létesítményekbe látogatókat.
Néhány hete tovább bővült a Győr-Szol Zrt. online felületeinek száma: az eddig megszokott weboldal, Facebook és Instagram mellett saját, hivatalos oldalt kapott a Barátság park és a Vásárcsarnok. Mindkét felület aktív, és önálló tartalommal rendelkezik. Az oldalak létrehozása mellett némileg megújulnak a szolgáltatások is.
Mint azt Horváth-Szőnyi Dorottya, a cég marketing koordinátora elmondta: szeretnék népszerűsíteni mindkét szolgáltatásukat. „Természetesen így is sokan látogatnak el akár a Vásárcsarnokba, akár a Barátság parkba, de az a célunk, hogy jobban megismerjék a győriek, hogy mennyi mindent lehet például a sportparkban csinálni. Azt már kevesebben tudják, hogy például a Barátság parkot rendezvényekre is ki lehet bérelni” – árulta el Horváth-Szőnyi Dorottya.
A Vásárcsarnok oldalán a nyitvatartással kapcsolatos információk mellett az ott árult termékekről is születnek posztok.
Érdemes azonban odafigyelni; mind a két oldalnak vannak nem hivatalos, nem a Győr-Szol által üzemeltetett verziói is. „Ezeket az oldalakat még korábban hozták létre, de ezeket nem mi üzemeltetjük, így az itt megjelenő információk sem hivatalosak” – tette hozzá a Győr-Szol marketing-szakembere.