Két évvel ezelőtt, egy tulajdonosváltásnak köszönhetően új korszak kezdődött a gyárvárosi bevásárlóközpont életében. Az egykori szellemházként emlegetett létesítmény felébredt Csipkerózsika álmából, megtelt élettel, a győriek szeretnek az ETO Parkban vásárolni, és a különböző szolgáltatók jelenlétének hála, ügyeket intézni. Ősszel pedig már új üzletek nyitásával, új élményelemekkel kiegészítve egy nagy „grand opening” eseménnyel készül az intézmény, de kiderült az is, hogy a jövőben szabad lesz az átjárás a stadionba, valamint a szomszédos hotel is wellness szolgáltatásokkal bővül.
A komplexum vezetése, a felújításokat kivitelező cég, a West Hungária Bau képviselete, valamint az egyik legnagyobb partner ügyvezetője csütörtökön sajtótájékoztatón ismertette az elmúlt időszak történéseit és azt, hogy mi minden vár rájuk a következő hetekben. Simon Csaba úgy fogalmazott: egy két évvel ezelőtt elindult folyamat végéhez közelednek, az új tulajdonos ugyanis új szintre emelte a park működését.
„A célunk az volt, hogy úgy töltsük meg élettel az ETO Parkot, hogy ne a tipikus plázákhoz hasonlítsunk, hanem sokszínűek legyünk, kiemelkedő szolgáltatásokkal élményközpontként funkcionáljunk.
Az első emeleten van egy szolgáltató negyedünk, itt a lakosság elintézheti az ügyeit, az okmányiroda mellett jelenleg a GYHG, a Győr-Szol, a Pannon-Víz is örömmel áll rendelkezésre, de itt kap helyet majd egy kiállítótér is. A második emeleten az egészség kerül a fókuszba, diagnosztikai központtal és a már meglévő fájdalom ambulanciával” – sorolta a fejlesztéseket a WHB Facility Managament Kft. ügyvezetője.
Simon Csaba kiemelte, hogy rengeteg élményelemmel készülnek a létesítményben, így például lesz lőtér, ninja- valamint szabadulószoba, sőt, egy e-sporthoz hasonló digitális pálya, ahol 45-féle sportágat próbálhatnak ki az érdeklődők.
Helyet kap az intézményben egy 120 férőhelyes önkiszolgáló étterem, de az egyik gyorséttermi lánccal is tárgyalnak, hogy „Drive-Thru” szolgáltatásával bővítse a centrum portfólióját.
„Az elmúlt két év alatt is sokat nőtt a látogatottságunk, nagyon sok mérföldkő van mögöttünk, a következő pedig a szeptemberi megnyitóünnepség lesz, ősztől ugyanis elérjük a 90%-os töltöttségi szintet, reményeink szerint jövő tavasszal már teljes teltházzal fogunk működni, sokszínű, változatos palettával” – emelte ki az ügyvezető.
A sajtótájékoztató résztvevői lényegében a pincétől a padlásig megtekinthették a komplexumot, azokat a területeket is, ahol jelenleg is zajlanak az átalakítások. Az építészeti- gépészeti és villamosberendezéseket felújították a szakemberek, azaz ahogy Simon Csaba fogalmazott: megtörtént a ráncfelvarrás, új köntös kapott a ház.
A bejáráson kiderült ugyanakkor az is: gondoltak a sportkedvelő közönségre, így biztosított lesz a közvetlen átjárás a stadionba, míg a szomszédos hotelhoz üveghidat építenek, a szálloda egyébként a jövőben wellness szolgáltatásokkal bővül.
Az egyik legnagyobb partner a CCC egy 600 négyzetméteres bérlemény beépítésén dolgozik, de a cégcsoporthoz tartozó Halfprice is megnyitja grandiózus, 120 ezer termékkel ellátott, 3500 négyzetméteres üzletét.
„Az újjászületés az az irány, ami minket is megfogott. Keressük azokat a lehetőségeket, ahol nemcsak a márkánk hírnevét tudjuk tovább öregbíteni, hanem az új koncepciónkkal ki is tudunk teljesedni. A Halfprice hazánkban még gyerekcipőben jár, de a Győrben nyíló üzlet lesz a leggrandiózusabb, tulajdonképpen ékköve lesz a magyarországi és az egész kelet-európai tevékenységünknek” – ismertette Kalovits Gábor, a CCC Hungary Shoes Kft. ügyvezetője.
Az élményközpont izgalmas és mozgalmas aktivitássorozat elé néz, melynek részleteit a rendezvény főtámogatója képviseletében Szikszai Zsanett ismertette. „A szívemhez nagyon közel áll a Kabala Kaland, ami tulajdonképpen egy gyermekrajz pályázat. 5 és 15 év közötti kreatív kis művészeket próbálunk buzdítani arra, hogy álmodják meg a park kabalafiguráját. Az első három helyezett nagy értékű nyereményben részesül, a díjnyertes alkotás alapján pedig mi életre is keltjük a kabalát, akivel várhatóan év végén már tudnak is találkozni a látogatók” – hívta fel a figyelmet a West Hungária Bau marketingvezetője.
Hozzátette, a központ vásárlói körében egy nagy nyereményjátékkal is készülnek, a fődíj nem más, mint egy 500 ezer forint értékű vásárlási utalvány, amit a szeptember 20-ai Grand Opening eseményen sorsolnak ki.
Az említett, ingyenes ünnepi rendezvényen minden korosztályra gondoltak a szervezők, fellép majd a Valmar és a Halott Pénz, a műsorvezető Stohl András valamint Lékai-Kiss Ramóna lesz.
Televíziós szerkesztő: Németh Boglárka