Fontos információ, hogy az új matricák már nem tartalmazzák a szolgáltatók nevét és telefonszámát, helyettük egy QR kódot találunk az oszlopokon.
Fontos információ, hogy az új matricák már nem tartalmazzák a szolgáltatók nevét és telefonszámát, hanem egy QR kódot, amelynek leolvasásával tudnak elnavigálni az ügyfelek az adott információt tartalmazó weboldalra. Ennek a megoldásnak az oka, hogy mára már annyira sok szolgáltató található a piacon, hogy azok teljes listáját felsorolni lehetetlen lenne az oszlopokon.
Viszont tény, hogy ez az újítás a nem okostelefont használó parkolni kívánók körében okoz problémát.
A matricát a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. állítja elő, tartalmát is ő határozza meg, abba a Győr-Szol Zrt-nek semmi beleszólása nincs. Így aki kapcsolatba szeretne lépni velük, vagy panasszal kíván élni, azt az [email protected] címen tudja megtenni.
Azonban ha az automata nem ad jegyet, vagy nem működik, esetleg hibás, akkor a Győr-Szol Zrt. kéri, hogy a jegyváltás érdekében a legközelebbi automatát keressék fel, vagy hívják a hibabejelentésre szolgáló, +3696505055-ös telefonszámot, ahol minden segítséget kaphatnak a szolgáltató munkatársaitól.