A szakemberek már dolgoznak a hiba elhárításán.
Frissítés 13 órakor: A szakemberek befejezték a biztosítóberendezés javítását Almásfüzitő állomáson, már nincsenek korlátozások a Tata-Komárom szakaszon. Az S10-es személyvonatok ismét a teljes útvonalon, a Déli pályaudvar és Győr között járnak. A távolsági vonatok közlekedésében csütörtök délután továbbra is késésekre kell számítani, a menetrend estére állhat helyre a hegyeshalmi fővonalon.
Frissítés (11:50):
A hegyeshalmi fővonalon a távolsági vonatok Tatabánya és Komárom között egyesítve közlekednek, ezen a szakaszon Vértesszőlősön, Tóvároskerten, Tatán és Szőnyben megállnak.
A vonatok Almásfüzitőn és Almásfüzitő felsőn nem állnak meg, az almásfüzitői utasok 12:30-tól Komárom és Almásfüzitő között a helyközi buszjáratokat vehetik igénybe, melyeken a vasúti bérletek érvényesek.
A késésekről bővebben ITT tájékozódhat.
Frissítés: Az almásfüzitői biztosítóberendezés helyreállításáig a hegyeshalmi fővonalon jelentősen, másfél-két órával hosszabb eljutási időre kell számítani. Az InterCity vonatok a főváros és Győr között felármentesen vehetők igénybe.
Az S10-es személyvonatok csak a Déli pályaudvar és Tata, illetve Komárom és Győr között járnak. A személyvonatok Almásfüzitő állomáson nem állnak meg, az almásfüzitői utasokat Komárom és Almásfüzitő között ingázó pótlóbusz szállítja.
Korábban írtuk: Almásfüzitő állomáson nem működik a biztosítóberendezés, ezért az arra közlekedő vonatok várakozásra kényszerülnek. A szakemberek már dolgoznak a berendezés javításán.
A hegyeshalmi fővonalon 60-90 perccel megnő a csütörtök délelőtti vonatok menetideje, de egyes járatok esetében 90-120 perces késésekre is lehet számítani.
A Közgáz IC (IC 937) és az Alpokalja IC (IC 917) Komáromtól a Keleti pályaudvarig egyesítve közlekedik.
A Claudius IC (IC 912) és a Hortobágy EC (EC 140) Tatabányától Győrig egyesítve közlekedik.
A személyvonatok utasait Almásfüzitő felső és Almásfüzitő között pótlóbusz szállítja.
MÁV