Ügyintézés

Csak halaszthatatlan ügyben menjünk a mobilszolgáltatókhoz

Fotó: Freepik
MTI
2021.03.10. 13:49

A mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatai csak meghatározott esetekre vannak nyitva.

A kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország, a Telekom és a Telenor üzletei a március 8. és 22. között kihirdetett korlátozások alatt is nyitva tarthatnak, de kizárólag az informatikai és kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás illetve az azzal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység céljából – közölték a szolgáltatók az MTI-vel szerdán.

A Telekom azt írta, hogy az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlása is a javítás körébe tartozik. Azt kérik: üzleteiket csak halaszthatatlan ügyekben, arcmaszkban, egészségesen látogassák az ügyfelek. A Telenor jelezte: csak azok menjenek személyesen ügyet intézni, akiknek nincs lehetőségük online megoldani.

Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is az applikációt vagy a webes felületet javasolják a szolgáltatók.
Kapcsolódó témák: #digitális | #ügyintézés |