Az MVM Next 2024 első félévében telefonon, online és személyesen is megkeresi ügyfeleit adategyeztetés céljából. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy segítsék az MVM munkatársait az adategyeztetéskor annak érdekében, hogy a jövőben még gördülékenyebb lehessen az ügyintézés.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. közleményében leírja: kiemelten fontos számukra, hogy az ügyintézés gördülékenyen haladjon, amelyhez elengedhetetlen, hogy az ügyfelek szerződéses adatai naprakészek legyenek. Ennek érdekében a társaság 2024 első félévében megkeresi ügyfeleit adategyeztetés céljából. Mint írják, az adatok megadása, ellenőrzése és javítása egyszerű és biztonságos.
Az ügyintézéshez szükséges egyeztetés az ügyfél hivatalos okmányaiban szereplő egyes személyes adataira és elérhetőségeire (név, lakcím, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, e-mail-cím), továbbá az energiaszolgáltatással kapcsolatos egyéb szerződéses adatokra vonatkozik.
Az ellenőrzéshez személyi igazolványra és lakcímkártyára, valamint villany- és/vagy gázszámlára van szükség.
Az MVM Next által indított e-mailes adategyeztetéskor az e-mail minden esetben az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-től érkezik a [email protected] címről.
A nyilvántartott pontos adatokkal az ügyfelek hatékonyan és gyorsan intézhetik ügyeiket az MVM Next online ügyfélszolgálatán, mobilapplikációjában, illetve személyesen és telefonon is.
Illusztráció: Depositphotos