Meghibásodott a MÁV online fizetési rendszere

Győr+ Fotó: MÁV-Start
2024.11.19. 17:24

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi keresőben (Elvira), a MÁV mobilalkalmazásban, a jegypénztárban, a jegykiadó automatáknál és a vonatok fedélzetén nem váltható menetjegy – írja a Mávinform.

Frissítés:

A MÁVINFORM frissítése szerint a hibát kijavították, ismét rendeltetésszerűen működik az online fizetési rendszer!

Korábban írtuk:

Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémá az [email protected] címen. A probléma sikeres kivizsgálásához a következő információkat kell megadni: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@@simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

Kapcsolódó témák: #belföld | #MÁV | #meghibásodás |