Több biztosítóberendezés meghibásodott a győri fővonalon
Hétfő délelőtt a Bicske-Szárliget és az Almásfüzitő-Tata szakaszon a biztosítóberendezés meghibásodása miatt lelassult a közlekedés, a győri fővonalon 15-30 perccel megnőhet a menetidő.
Hétfő délelőtt a Bicske-Szárliget és az Almásfüzitő-Tata szakaszon a biztosítóberendezés meghibásodása miatt lelassult a közlekedés, a győri fővonalon 15-30 perccel megnőhet a menetidő.
A Győrön áthaladó vonat Tatabányán várakozik, a menetideje 50-60 perccel nőtt.
A Budapest–Győr–Hegyeshalom és a Székesfehérvár-Komárom vonalon előre tervezett éjszakai, zajjal járó karbantartást végeznek a vasúti pályán.
Szombaton kezdődik a győri vasúti fővonal felújításának második utómunkálati szakasza; a május 9-ig tartó fázisban Bicske és Szárliget között végeznek munkálatokat - közölte a MÁV Zrt.
Almásfüzitő felső és Komárom között csak az egyik vágányon közlekedhetnek a vonatok.
A Győr-Budapest 1-es számú fővonal felújításának harmadik, befejező üteme november 18-án kezdődött, a felújítás pedig december 9-én be is fejeződik.
Bár a nemzetközi vonatok szombattól egy vágányon újra járnak, szombaton éjjel több váratlan műszaki hiba is fennakadásokat okozott a Győr-Budapest vonalon.
A Szárliget és Biatorbágy közötti pályarekonstrukció legösszetettebb, második fázisa november 17-én véget ért.
A Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom vonalon a decemberig tartó felújítás legnehezebb, második üteme november 17-ig tart.
Annyi rémtörténetet hallani, hogy vonatra majd pótlóbuszra szálltunk, hogy kipróbáljuk, milyen is most a közlekedés Győr és Budapest között. Az eredmény minket is meglepett.