Az Audi Hungaria a legvonzóbb munkahely
Az Audi Hungaria kapta a „2020 Legvonzóbb Munkahelye Díj összesített 1. helyezése” címet és a cég vehette át iparági kategóriában a legvonzóbb autóipari gyártó első helyét is.
Az Audi Hungaria kapta a „2020 Legvonzóbb Munkahelye Díj összesített 1. helyezése” címet és a cég vehette át iparági kategóriában a legvonzóbb autóipari gyártó első helyét is.
Az Audi Hungaria 2005-ben nyitotta meg szerszámgyárát présszerszámok, karosszériagyártó berendezések és karosszériaelemek gyártására. A folyamatos fejlesztések eredményeként az elmúlt 15 évben 18 000 négyzetméterről 52 000 négyzetméterre nőtt a gyártóterület, a munkatársi létszám a kezdeti 150 főről 700 főre emelkedett.
A győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Akadémia együttműködésében új, hiánypótló képzés indult a Menedzsment Campuson. A tréningszerű továbbképzés 18 részvevőjének többsége gyakorló mérnök, illetve fejlesztő munkakörben dolgozik az Audi Hungariánál.
Miközben a világgazdaságból szinte kizárólag negatív hírek érkeznek, gyárbezárásokról, munkanélküliségről, tömeges elbocsátásokról, csődökről hallani, addig Magyarországon az elmúlt tíz év erőfeszítéseinek köszönhetően szinte naponta jelenthetünk be újabb és újabb nemzeti, illetve európai rekordokat megdöntő beruházásokat. Erről beszélt a napokban a külgazdasági és külügyminiszter.
Elektromos kamiont állított szolgálatba az Innovatív-cégcsoport, amelyet Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter jelenlétében mutattak be szerdán Győrben.
Napenergia a legmagasabb szintről: az Audi Hungaria és az E.ON Hungária Csoport közös projektjének keretében az Audi Hungaria két logisztikai központjának összesen 160 000 négyzetméteres tetőfelületén alakították ki Európa legnagyobb, tetőre épített napelemparkját.
Letették a Széchenyi István Egyetem új kutatóépületének az alapkövét, ami Zalaegerszegen, a ZalaZONE Kutatási és Technológiai Központban fog megépülni.
Az Audi Hungaria nagy mennyiségben használ fel alumíniumot, éves szinten mintegy 38 000 tonna alumíniumtekercset. Az alumínium gyártása rendkívül energiaigényes, ezért az Audi Hungaria körforgásba kapcsolja az alumínium felhasználását, amellyel energiát és értékes nyersanyagot takarít meg. Az Aluminium Closed Loop keretében a gyártás során keletkezett alumíniumhulladék visszakerül a beszállítóhoz, aki ebből az eredetivel megegyező minőségű alumíniumtekercset állít elő, amelyet ismét visszaszállít az Audihoz. A körforgás ez által folytatódik egy fenntartható gyártást eredményezve.
Az innováció jegyében az Audi Hungaria következetesen és fenntarthatóan újabb és újabb technológiákat alkalmaz mind a motor- mind a járműgyártás területén. Ennek legújabb példájaként a járműgyár minőségbiztosítási e-laboratóriumában egy érintést szimuláló robot végzi az autók belső terének érzet alapú komfortoptimalizálását. A vizsgálat során lényegében az emberi ujj szerepét támogatja, és méréseinek köszönhetően az olyan apró részletek, mit egy-egy kapcsoló vagy gomb megnyomása is tökéletesre hangolható.
Az AUDI HUNGARIA Zrt. Győr városával együttműködve csatlakozott az Európai Uniós NATURVATION projekthez, amely tudományterületeken átívelően kívánja elősegíteni az innovatív természetalapú megoldások széles körű és rendszerszintű alkalmazását.