Digitális projekthét az Audi-iskolában
Digitális projekthéttel indult a 2023/2024-es tanév az Audi Hungaria Iskolaközpont Győr kilencedik évfolyamos tanulói számára.
Digitális projekthéttel indult a 2023/2024-es tanév az Audi Hungaria Iskolaközpont Győr kilencedik évfolyamos tanulói számára.
Az Audi márkacsoport leleplezte legújabb termékét: a müncheni IAA Mobility nemzetközi autószalon első napján bemutatták az Audi Q6 e-tron prototípusát
Oktatási, tehetséggondozási és kulturális partnerségről állapodott meg a győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Hungaria Iskolaközpontot fenntartó alapítvány, amelyet szeptember 4-én írt alá a két fél. A dokumentum a már eddig is meglévő együttműködést erősítette meg és emelte még magasabb szintre.
56. alkalommal szerveztek az Audi Hungariánál önkéntes véradási akciót, mely során ezúttal 200 munkatárs összesen 90 liter vért adományozott az Országos Vérellátó Szolgálaton keresztül.
Az Audi Hungaria idén ünnepli fennállásának 30 éves jubileumát és igazi sikertörténetre tekinthet vissza. A győri vállalat az évtizedek alatt a világ legnagyobb motorgyárává fejlődött, míg járműgyárában Magyarországon elsőként készített prémium kategóriás gépkocsikat. Műszaki Fejlesztő Központja az Audi és a Volkswagen Konszern számára végez termékfejlesztést.
Két és fél év múlva indul először a Forma–1-ben az Audi, olyan hajtóegységgel, amelynek tervezésében Szegletes Dávid is részt vesz. A fiatal fejlesztőmérnököt a győri Széchenyi István Egyetem járműmérnökképzése és hallgatói versenycsapata készítette fel a nem mindennapi feladatra.
Idén harmadik alkalommal indult el az Audi Hungaria és a győri Széchenyi István Egyetem közösen szervezett négyhetes nyári képzési programja, az Audi Development Camp. A nemzetközi, angol nyelvű képzés projekt alapú oktatást nyújt mérnökinformatikai, villamosmérnöki, mechatronikai mérnöki és járműmérnöki hallgatók számára alap vagy mesterszakos tanulmányaik során.
A 30 éves Audi Hungaria újabb jelentős mérföldkövet ért el: a mai napon legördült a kétmilliomodik autó a vállalat gyártósoráról. A jubileumi autó egy Karat bézs színű Audi RS Q3 Sportback, amely hamarosan útnak indul Németországba első tulajdonosához. A 400 lóerős autó 2,5-literes TFSI motorja, mely sorozatban kilencszer nyerte el a neves „Év Nemzetközi Motorja” díjat, szintén az Audi Hungariánál készült.
A sportautót nevezték már ikonnak, hungaricumnak, egyszer azonban minden jó és szép véget ér. Év végétől a TT történelemmé válik - írja az Autószektor.
Szintet léptek tavaly a Széchenyi István Egyetem Formula Student-csapatai: az Arrabona Racing Team (ART) által épített és SZEngine-motor által meghajtott autó mindhárom nagy versenyen a dobogón végzett, ezzel felzárkózott a legszűkebb világelithez. A tagok a győzelmet tűzték ki következő célul. A fejlesztéseknek köszönhetően a jármű teljesítménye idén tovább javult, miközben sokat léptek előre megbízhatóság terén.