Újra kell számolni a Rába terveit
Sokáig nem tarthatók fenn a magas vámok – mondta a Della nevű podcastban Hetzmann Béla, a többségi állami tulajdonban lévő győri Rába Nyrt. vezérigazgatója.
Sokáig nem tarthatók fenn a magas vámok – mondta a Della nevű podcastban Hetzmann Béla, a többségi állami tulajdonban lévő győri Rába Nyrt. vezérigazgatója.
Az elmúlt napokban jelentősen megnőtt az autóipar érdeklődése Magyarország iránt, minthogy hazánk a jelenlegi globális bizonytalanságok közepette is stabil környezetet nyújt az ágazat számára - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Londonban.
Az Audi Hungaria továbbra is Magyarország egyik legnagyobb gazdasági szereplője, beszállítóival és szolgáltatóival együtt a magyar autóipar szerves része – értékelte Michael Breme, az igazgatóság elnöke a tavalyi évet.
Idén ősszel megindul a sorozatgyártás a BMW debreceni gyárában, ami hatalmas lökést fog adni a magyar gazdaságnak - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szerdán Budapesten.
Az autóipari transzformációban a munkatársak kompetenciáinak folyamatos fejlesztése mellett a gyártás során alkalmazott technológiák korszerűsítése is fontos szerepet játszik. Az Audi Hungariánál az elektromos motoroknak nem csupán a fejlesztése és gyártása zajlik - a győri vállalatnál egy külön tisztaságvizsgáló labor működik minden motoralkatrész, így az e-motorokhoz szükséges komponensek minőségének biztosítása érdekében.
Barcelonában született, és több mint két hete már Győrben, az Audi Hungarianál 3500 szakképzett magyar munkatárs keze által kel életre a Cupra Terramar. A vállalat magyar és nemzetközi újságírók számára biztosított lehetőséget, hogy hazai környezetben próbálhassák ki a Cupra vadonatúj autóját.
Barcelonában született, és közel két hete már Győrben, az Audi Hungarianál 3500 szakképzett magyar munkatárs keze által kel életre a CUPRA Terramar. A vállalat magyar és nemzetközi újságírók számára biztosított lehetőséget, hogy hazai környezetben próbálhassák ki a CUPRA vadonatúj autóját, ami győri szempontból azért is érdekes, mert az Audi Hungaria a Volkswagen Konszern első és egyetlen olyan gyára, ami az AUDI mellett egy testvérmárkát is gyárt, Győrből a világnak. A teszt után kijelenthető: a Terramar olyan, mint amilyennek a szakemberek megálmodták, dinamikus, sportos és szenvedélyes.
Nem kell megvárni, hogy elromoljon egy autó. A tervezett karbantartások betartásával még egy öreg autó megbízhatósága is nagyságrenddel emelhető. – írja a kreszvaltozas.hu.
A szakember kinevezése szeptember 1-től él, az eddigi igazgatósági tag Robert Buttenhauser az AUDI AG-hoz igazol.
Az Audi Hungaria vezére az Indexnek adott nagyinterjút. A február 1-jén kinevezett szakember a portálnak nyíltan beszélt az autóipar jelenéről és jövőjéről, abban a győri termelés szerepéről, illetve szólt arról is, hogy nem építenek akkumulátorgyárat.