A győriek hatezer kézilabda súlyát rendelik paradicsomból a foodorán
Literes tejet és ásványvizet rendelnek leginkább a győriek online, de népszerű még a szeletelt karaj és a fürtös paradicsom is – derül ki a foodora market adataiból.
Literes tejet és ásványvizet rendelnek leginkább a győriek online, de népszerű még a szeletelt karaj és a fürtös paradicsom is – derül ki a foodora market adataiból.
Családbarát hellyé nyilvánították a győri Árkádot. A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom évek óta azért dolgozik, hogy mindenkinek országszerte annyi gyereke születhessen, amennyit szeretne. A mozgalom fő célja, többek között, hogy a gyereknevelés megkönnyítéséhez a családbarát helyek száma is növekedjen. Az alapítvány több szempontot alapul véve döntött úgy, hogy az országban a bevásárlóközpontok közül másodikként a győri center is elnyerje a címet, amelyet csütörtökön adtak át a vezetőségnek.
Olvasónk jutattatott el hozzánk egy szórólapot, amelyet az autójára helyeztek ki kedden a Szauter Ferenc utcai Aldi parkolójában. Eszerint az időkorlát nélküli ingyenes parkolás ott is megszűnik.
Tíz százalék feletti forgalomnövekedést vár húsvétkor az áruházláncok többsége a Világgazdaság kedden megjelent összeállítása szerint.
Az új tulajdonosnak köszönhetően hamarosan új bérlők népesíthetik be az ETO Parkot, erről sajtótájékoztatón számolt be Simon Róbert Balázs országgyűlési képviselő, Hajtó Péter önkormányzati képviselő, valamint a WHB Csoport illetékese, Simon Csaba. Az első fecske egy modern élelmiszer áruház lesz az Élmény- és Szabadidőközpontban, amely a tervek szerint augusztus végén nyílik majd meg. Az áruházlánc már az ötödik győri boltját nyitja meg és csak az ETO Parkban közel 30 új munkahelyet teremt.
Senki se rutinból használja hétfőtől a Győr Pláza parkolóját, mert már nem lehet ingyenesen igénybe venni azt, pár kivételtől eltekintve. Az ár is változott.
A legnagyobb üzletláncok - Aldi, Auchan, Lidl, Penny Market, Spar, Tesco - üzletei néhány kivételtől eltekintve december 24-én 12 órakor zárnak be - közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) csütörtökön.
Az idén az emberek a korábbinál hamarabb elkezdték intézni karácsonyi bevásárlásaikat, az Oracle Retail fogyasztói kutatása szerint a vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni a gyorsabb vagy garantált szállításért,