Indul a munka, épül az M83-as út
Elindult a munka, megkezdődött az M83-as gyorsforgalmi út kivitelezése.
Elindult a munka, megkezdődött az M83-as gyorsforgalmi út kivitelezése.
Napenergia a legmagasabb szintről: az Audi Hungaria és az E.ON Hungária Csoport közös projektjének keretében az Audi Hungaria két logisztikai központjának összesen 160 000 négyzetméteres tetőfelületén alakították ki Európa legnagyobb, tetőre épített napelemparkját.
Új, harminchat férőhelyes bölcsődét hoznak létre 360 millió forint európai uniós támogatásból Pannonhalmán – közölte a Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat az MTI-vel.
Az első németországi villamosított, függesztett felsővezetékekkel ellátott országúti tesztszakasz Frankfurt közelében teljes kapacitással üzemel: öt pantográfos áramszedővel felszerelt Scania R 450 hibrid tehergépkocsi használja az utat - számolt be róla az iho.hu.
Kara Ákos országgyűlési képviselői munkája mellett eddig a „Mosoni-Duna torkolati szakaszának vízszint-rehabilitációja” elnevezésű projekt miniszteri biztosa volt. Szeptember 1-jétől egy további fontos feladatot is ellát.
A projekt összköltsége 1,728 milliárd Ft, melyből a vissza nem térítendő támogatás összege 1,599 milliárd forint.
Elkezdődött az M81-es főút tervezése, amely az új komáromi Duna hídtól az M1 és az M7 érintésével teremt négysávos kapcsolatot a szintén előkészületben lévő M8 autóútig - jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára csütörtökön, Székesfehérváron.
Új sporteszközöket, többek között vízi biciklit, kenut és csónakot adtak át Nagybajcson, ahol 60 millió forint pályázati pénzből elvégezték a településen lévő nagytó rehabilitációját is.
Egy évvel a falusi családi otthonteremtési kedvezmény (csok) bevezetése után kilencszáz olyan kistelepülésen indult újra a népesség növekedése, ahol korábban lélekszámcsökkenés volt tapasztalható - jelentette ki a modern települések fejlesztéséért felelős kormánybiztos pénteken a Vas megyei Horvátzsidányban.
Harminc hónap, huszonhárom hektár földmunka, öt és fél kilométer ideiglenes út, 50 ezer köbméter beton. Ha számokban kellene jellemezni a Mosoni-Dunán épülő torkolati műtárgyat, a fenti adatokat adnánk meg. A puszta tényeken túl azonban idestova harminc éve feszül a valódi igény: állandó vízszint a folyón, hajózható, látványában is szép győri belvárosi szakasz, valamint a Szigetköz mellékágainak állandó vízpótlása. A megoldást a várhatóan 2022-ben elkészülő torkolati műtárgy jelentheti.