Címke: fenntarthatóság
Hirdetés
Ihász Nóra 2022.04.14.

Mi tesz egy fehérneműt fenntarthatóvá?

Amikor fenntartható divatról beszélünk, sokaknak villan be a kép egy biopamut pólóról, egy lenvászon nadrágról, vagy épp egy vintage/second hand üzletben talált, különleges kincsről. De mi a helyzet a ruhatárunk egyik legalapvetőbb és legfontosabb alkotóelemével, a fehérneművel?

Győr+ 2022.03.09.

Fókuszban a fenntarthatóság

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) Oktatási és Tudományos Kör Egyesület fenntarthatósági esettanulmány-versenyt hirdetett a Kárpát-medence felsőoktatási intézményeiben tanuló magyar hallgatók számára. Tóth Violetta, a Széchenyi István Egyetem doktoranduszhallgatója társával csapatban az MNB Oktatási Klub különdíját nyerte el.

Győr+ 2022.02.21.

Szándéknyilatkozat az európai vasutak fejlesztésére

Február 21-én, Párizsban több mint 700 fő részvételével, vasúti csúcstalálkozón mutatták be az európai vasúttársaságok vezérigazgatói által aláírt szándéknyilatkozatot, amelyben elkötelezettségüket fejezik ki az európai vasutak fejlesztése mellett. Az uniós elnökség keretében a francia vasútvállalat (SNCF) szervezésében megrendezett magasszintű eseményen Magyarországot és a nemzeti vasúttársaságot dr. Homolya Róbert elnök-vezérigazgató képviselte.

J. Kovács Andrea 2022.02.12.

Sokszínűen a környezettudatosságról

Fizika Napot rendeztek a Baksa Kálmán Gimnáziumban a környezettudatosság jegyében. A program célja a „kedvcsinálás”, a természettudományos műveltség növelése, a biológia, kémia, fizika tantárgyak iránti érdeklődés felkeltése volt. A részletekről a főszervező, Kurcsics Raffaella tanárnő számolt be.

Csollán Tamara 2021.11.29.

Fenntarthatóbban fogunk élni a koronavírus után?

A koronavírus számos változást hozott a világban, ezzel párhuzamosan a fenntarthatóság, az ezzel kapcsolatos megoldások felértékelődtek. Vagy lehet, hogy csak a bezártság, a kevesebb utazás tett jót a Földnek? Hogyan látja a fenntarthatóság kérdéskörét a Z, az Y, az X generáció és a baby boomerek a világjárvány második évében? – többek között ezekre a kérdésekre keresett választ az UniCredit Bank és a Steigen közös generációs kutatása.

Hirdetés