Nagyszabású mobilcsere-támogatási program indul
A netrefel.hu oldalon pontos leírást adnak arról, kik milyen feltételek mellett és milyen összegben jogosultak a támogatásra.
A netrefel.hu oldalon pontos leírást adnak arról, kik milyen feltételek mellett és milyen összegben jogosultak a támogatásra.
Negyedik éve tart a „Passzold vissza, Tesó!” elnevezésű, használt mobiltelefon visszagyűjtő kampány, amelyet a Jane Goodall Intézet, a KÖVET Egyesület, az Afrikáért Alapítvány és a Védegylet Egyesület közösen hirdetett meg.
Az eredetileg 2022 június végéig érvényes, a barangolási díjak eltörléséről szóló jogszabályt 10 évvel, azaz egészen 2032-ig meghosszabbítják. További kedvező döntéseket is tartalmaz a megegyezés.
Másképp viselkedtek a új típusú koronavírus miatti tavalyi lezárások idején a nők és a férfiak - állapította meg egy új osztrák tanulmány.
Szinte a teljes termékpaletta megújul az Apple kínálatában. Érkezik új tablet és óra is a telefon mellé.
A mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére - írta a Világgazdaság kedden.
Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el. Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.
Mostantól a csanakiak is sokat tehetnek az afrikai gorillák megmentéséért. A városrész is csatlakozott ugyanis a Jane Goodhall Intézet programjához, melynek célja, a majmok élőhelyeinek megvédése, ezáltal pedig az állatok kihalásának megakadályozása. Ménfőcsanakon, négy helyszínen gyűjtik be az elhasználódott mobiltelefonokat, amiket egy csornai üzemben hasznosítanak újra. A bennük lévő koltán nevű anyag bányászata miatt, folyamatosan szűkül a kongói gorillák élettere, a visszagyűjtő akció ezt segíthet megakadályozni.
Magyarországon 2020-ban a 16–74 évesek 79 százaléka böngészett naponta az interneten. A napi szintű online jelenlét leginkább a 16–24 évesekre, a legkevésbé pedig a 65–74 évesekre jellemző, az elmúlt tíz évben mindegyik korcsoportban jelentős növekedés figyelhető meg e téren – állapítja meg a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) vizsgálata.