Kerek egész
A Kuga a Ford húzómodellje. A korábbi szérián alig lehetett fogást találni. Most pedig megkaptuk a csendesebb, nagyobb, takarékosabb és szebb utódját.
A Kuga a Ford húzómodellje. A korábbi szérián alig lehetett fogást találni. Most pedig megkaptuk a csendesebb, nagyobb, takarékosabb és szebb utódját.
A Jeep név egyet jelent a vérbeli terepjáró fogalmával. A Compass ezzel szemben egyértelműen egy SUV vagy hobbiterepjáró. Vagy mégsem?
A Ford Puma egy született városi crossover sportos génekkel, megnyerő külsővel és részletekkel. Egy mildhibrid, ami meglep és mosolyra fakaszt.
A Fiat 500 fogalom a miniautók között. De mi van akkor, ha a szerethető törpét kicsit több erővel, jobb futóművel és dögös külsővel ruházzuk fel? Innentől Abarth a neve!
Volt egyszer egy Mitsubishi ASX. Szelte az osztrák szerpentineket, cipelte a Billából a friss leberkäsét éjt nappallá téve, mígnem kis gazdája elküldte világot látni. Ekkor vetődött a mi országunkba.
Végre egy igazán sportos FIAT került hozzánk. Kipróbáltuk a HGT verziók szellemi örökösét, a Tipo Sport személyében, egynégyes turbómotorral és GTI külsővel.
A Mazda megmutatja a világnak, hogy lehet mérnöki bravúrt végrehajtani a benzinmotorokon. A dízelmotorok takarékosságát és a benzinesek kulturáltságát egyesítő Skyactiv X motor egy CX-30-ban érkezett hozzánk.
A Passat 35 millió eladott darabszámmal a középkategória királya. Az elsőséghez azonban nem elég a hírnév, a legjobbnak kell lenni. A frissített modell mindenben jobb elődjénél, és kezd önállósodni…
Azt hittem, már találkoztam az oroszlánkirállyal. De kiderült, a 3008 csak a herceg volt, most itt az igazi király. A Peugeot 5008 minőségi, tekintélyes és hétszemélyes. Minden megvan benne ahhoz, hogy beférkőzzön a szívünkbe, és a család tagja legyen.
Minden autós ember álma, hogy vezessen egy dzsipet. A Wrangler, a Jeep. Nem városi terepjáró, mégis divatcikk. Kultikus munkagép minden földi jóval felszerelve. A túlélő, amiben utasa is mindent túlél…