Ezekben a Lakossági Információs Irodákban szünetel az ügyfélszolgálat
A rendkívüli szünet miatt a kedvezményes autóbuszbérlet kiváltásához szükséges hatósági igazolás igénylésének határideje két nappal kitolódik.
A rendkívüli szünet miatt a kedvezményes autóbuszbérlet kiváltásához szükséges hatósági igazolás igénylésének határideje két nappal kitolódik.
Közeledik az ünnep, a hosszú hétvége, íme néhány hasznos információ a szolgáltatótól.
A NAV Győr-Moson-Sopron Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának soproni (Sopron, Kis János utca 4.), mosonmagyaróvári (Mosonmagyaróvár, Deák Ferenc tér 1.) és kapuvári (Kapuvár, Fő tér 22.) kirendeltségén, valamint csornai (Csorna, Szent István tér 22.) NAV-ablakában az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat!
Az elmúlt években mintegy ötvenmilliárd forintból, több mint ötszáz közigazgatási épület, köztük kormányablakok megépítéséről és felújításáról hozott döntést a kormány.
Egy országos informatikai adatközponti karbantartás miatt számos postai szolgáltatás nem lesz elérhető 24 órán keresztül - adta hírül a Magyar Posta. A karbantartás március 11-én szombaton 18 órakor kezdődik és március 12-én szintén 18 óráig tart.
Személyes ügyfélfogadási napot tart keddenként, így a mai napon is a Városrendészet Győr.
A közigazgatási szünetben, azaz december 22. és január 6. között a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korlátozottan tartja nyitva ügyfélszolgálatait. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
Speciális szabályokat vezetett be a kormány a földhivatalok esetében az igazgatási szünet idejére - közölte a Miniszterelnökség.
A Magyar Posta ideiglenesen szünetelteti 210 településen 366 postahivatal működését az energiafelhasználás csökkentése érdekében.
Változik egyes kormányablakok nyitvatartása novembertől, az energiaválság miatt bezárják az okmányirodák és a kormányablakok egy részét - ismertette a Miniszterelnökség.