Ügyintézési szünet a Szabolcska utcában
Technikai okok miatt egy napig szünetel az ügyfélfogadás.
Technikai okok miatt egy napig szünetel az ügyfélfogadás.
Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el. Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.
A kormányablakokban működő NAV-ablakokban a személyes ügyintézéshez kivétel nélkül, valamennyi ügytípus esetében időpontfoglalásra van szükség.
A mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatai csak meghatározott esetekre vannak nyitva.
A szigorított védekezés időtartama alatt, március 8-ától április 5-éig nem lehet új hagyatéki tárgyalást kitűzni, a már kitűzöttek azonban videókonferencia keretében megtarthatók, ha annak feltételei fennállnak, és a hagyatéki eljárások többsége az érintettek közreműködésével tárgyalás nélkül is lezárható.