Egy új kor hajnala
A német gyártó magasra tette a lécet az ID.3 tisztán elektromos hajtású típusával. Előremutató formavilággal és stílussal érkezett a null-emiszsziós népautó. Vele a közlekedés élménye is új szintre emelkedett.
A német gyártó magasra tette a lécet az ID.3 tisztán elektromos hajtású típusával. Előremutató formavilággal és stílussal érkezett a null-emiszsziós népautó. Vele a közlekedés élménye is új szintre emelkedett.
A villanyautók korát éljük, amibe a Mazda, szokásához híven, egy egyedi e-autót tervezett. Az MX-30 nemcsak lehetőséget ad arra, hogy környezettudatosak legyünk, hanem egy igazi életérzést: ízletes csokibonbon, kávés töltelékkel, nulla kalóriával.
A kompakt kategória királya nyolcadik generációjához érkezett. A Volkswagen Golf sokat fejlődött, főleg szolgáltatásaival és finom részletekkel emelkedik ki elődei árnyékából – új szemlélettel, a jövő autózására felkészítve.
A Škoda Octavia huszonnégy éve a kompaktok királya, ha a helykínálatot és az ár-érték arányt nézzük. Negyedik kiadása igazi egyéniség lett. Letisztult vonalaival és modern belterével megérkezett a legjobbak ligájába.
A Superb a cseh márka zászlóshajója. Méretben, minőségben és most már a hajtáslánc terén is a csúcsot képviseli. Megérkezett a konnektoros hibrid verzió, a Superb iV.
A Mazda6 kategóriája kakukktojása. Megjelenésekor mindenidők legszebb középkategóriása lett, miközben szívó benzinmotorjaival külön úton jár. Kipróbáltuk a legfrissebb Sportkombit, ami továbbra is eszméletlenülharmonikus autó.
Az új autókból is jóval kevesebb fogy, mint a koronavírus-járvány előtt.
A Kuga a Ford húzómodellje. A korábbi szérián alig lehetett fogást találni. Most pedig megkaptuk a csendesebb, nagyobb, takarékosabb és szebb utódját.
A Jeep név egyet jelent a vérbeli terepjáró fogalmával. A Compass ezzel szemben egyértelműen egy SUV vagy hobbiterepjáró. Vagy mégsem?
A Ford Puma egy született városi crossover sportos génekkel, megnyerő külsővel és részletekkel. Egy mildhibrid, ami meglep és mosolyra fakaszt.