Estig késhetnek a vonatok a Győr-Budapest vonalon
Almásfüzitő és Tata között kábelzárlat miatt meghibásodott a biztosítóberendezés.
Almásfüzitő és Tata között kábelzárlat miatt meghibásodott a biztosítóberendezés.
A Keleti pályaudvart érintő Budapest-Keleti-Győr-Hegyeshalom, Budapest-Hatvan-Miskolc-Sátoraljaújhely, Budapest-Újszász-Szolnok-Békéscsaba és Budapest-Kunszentmiklós-Tass-Kelebia vonalakon menetrend szerint megindult a vasúti közlekedés péntek hajnalban.
A szokásos éves menetrendváltás ismét számos fejlesztést és változást hoz a vonat és autóbusz-közlekedésben. A december 12-től érvényes, 2021/2022-es vasúti menetrend különlegessége, hogy nem csak a pályafelújítások, járműbeszerzések révén lehetővé vált módosításokat tartalmazza, hanem idén első alkalommal – a járási egyeztetéseken felül megtartott – nyári online társadalmi egyeztetés lakossági véleményeit és javaslatait is figyelembe veszi, hogy még inkább az utasok igényeihez igazított gyakorisággal és indulási időkkel közlekedjenek a vonatok.
Tegnap este befutott a győri vasútállomásra a KISS.
Fontos, az utasok mindennapjait érintő fejlesztésekkel bővült a MÁV jegyértékesítő rendszere. A legfontosabb újdonság a papír alapú változatot felváltó e-nyugta, az ELVIRA akadálymentesebb használhatósága, a MÁV mobilalkalmazás biztonságosabbá tétele és egy kínai mobilkészülék-gyártó operációs rendszerével való kompatibilitás.
Az arra utazóknak 20-30 perccel hosszabb menetidővel kell számolniuk.
A Budapest–Győr–Hegyeshalom vonalon közlekedő vonatok menetideje meghosszabbodik.
Építési munkálatok miatt november 16-tól december 11-ig változik a menetrendje a távolsági és elővárosi vonatoknak a Győr-Budapest vonalon.
A balesetben a mozdony megsérült, a vonat nem közlekedik tovább.
A helyszínelés végéig Almásfüzitő felső és Komárom között csak egy vágányon közlekedhetnek a vonatok.