Címke: who
Hirdetés
Győr+ 2024.11.03.

Emlőrák: a vezető halálokok között

Október a mellrák elleni küzdelem hónapja volt, különféle kampányokkal hívták fel a figyelmet a betegségre, a szűrővizsgálatok fontosságára, a tünetekre és a kezelésekre.

Győr+ 2024.10.12.

Ép testben ép lélek

A mindennapi életben gyakran elfeledkezünk arról, hogy nemcsak a testünk, hanem a lelkünk is törődést igényel. A fizikai egészség nagyobb hangsúlyt kap, pedig a mentális egészségünk legalább olyan fontos a jó életminőségünk fenntartásához.

Győr+ 2024.07.27.

Ne igyunk alkoholt a hőségben!

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a napokban ismertette a globális alkoholfogyasztásról szóló jelentését, mely szerint csökkent a fogyasztás mértéke, azonban nem a kellő mértékben.

Győr+ 2024.05.30.

Dohányzásmentes Világnap Győrben is

A WHO (Egészségügyi Világszervezet) május 31-én, a Dohányzásmentes Világnapon világméretű kampányt tart a dohányzás visszaszorítására. Az idei évben arra hívják fel a figyelmet, hogy a dohányipari agresszív marketingtevékenység, mely a fiatal generációt a dohánytermékek használatára ösztönzi, körükben az új típusú nikotintartalmú szerek fogyasztásának ösztönzése megbetegítheti a gyermekeket, serdülőkorúakat, és végzetes függőséget alakíthat ki az életükben.

Győr+ 2024.04.02.

A szűrővizsgálatok fontossága

Az egészség világnapját április 7-én ünnepeljük, amelynek idei témája „Az én egészségem, az én jogom”. A világnaphoz kapcsolódva még jobban próbáljunk meg odafigyelni egészségünkre, járjunk el szűrővizsgálatokra!

Győr+ 2024.02.26.

Az energiaital veszélyei

Minden ötödik 10 és 14 év közötti gyerek energiaitallal indítja a napot Magyarországon – derült ki az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet korábbi felméréséből. A magyar kamaszok 78 százaléka fogyaszt energiaitalt, közülük 13 százalék nagy mennyiségben. Gyakran isszák olyan helyzetekben, amikor fokozott figyelemre és koncentrációra van szükség, például vizsgák vagy sportversenyek előtt.

Győr+ 2023.11.13.

Movember – Férfiak egészsége

A Movember egy mozaikszó, ami az angol moustache (bajusz) és November szavak keresztezéséből született. Ez az elnevezés világszerte egy kampányt jelent, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a férfiak testi és lelki egészségére, valamint a szűrővizsgálatok jelentőségére. Egyre több férfi növeszt bajuszt novemberben, ezzel is felhívva a figyelmet a téma fontosságára.

Hirdetés