A termékfejlesztés felé fordul a Győri Likőrgyár Zrt.

Győr+
2014.05.27. 12:57

Az utóbbi évek átlagosan 150 millió forintos technológiai beruházásai után a termék- és márkafejlesztés felé fordul a Győri Likőripari Zrt. - mondta el Barabás Attila vezérigazgató a társaság fennállásának 130. évfordulója alkalmából rendezett keddi sajtótájékoztatón.

Kiemelte: a tavalyi évet az előző esztendeivel szinte megegyező, 4,85 milliárdos árbevétellel és 120 millió forint adózás utáni eredménnyel zárta a társaság, amely egyaránt jelen van a top prémium, a közepes árú és az olcsó termékek kategóriájában. Céljuk az, hogy termékfejlesztéseik révén sikeresen alkalmazkodjanak az idén vagy jövőre már a fogyasztás felét adó otthoni és a bérfőzött párlatok jelentette kihívásokhoz – tette hozzá.

 

 

 

Ennek egyik útja a top prémium kategóriában pálinka-különlegességek bevezetése lesz, a karácsonyi időszakra időzítve – mondta, hozzátéve, hogy marketing-tevékenységük felfuttatására “több tíz-, de inkább százmilliós” keretbővítéssel számolnak.

 

 

A Győri Likőrgyár Zrt. mintegy száz alkalmazottal évi 10 millió liter terméket állít elő, egyebek mellett multicégeknek is gyárt saját márkás italokat. Magyarországon talán az egyetlen olyan cég vagyunk, amely az összes multinacionális bolthálózatba szállít – mondta a vezérigazgató.

 

(MTI)

Fotó: Marcali Gábor