Hírek
A korábbi kombit, azaz Clubmant a jelenlegi széria (Mk.3) alapján újratervezték, és minden eddiginél több ajtót vágtak rá. Egye korábbi tanulmány alapján már sejthető volt, hogy nagyobb és négyajtós karosszériát kap a modell. Megmarad a kettényíló hátsó ajtó, ami inkább hagyomány, mint praktikum, de mindig is pont ezért maradt szerethető a Mini. A múlt a beltérben is visszaköszön az óriási középső körműszer formájában, amiből szerencsére a sebességmérő átköltözött a sofőr elé. 1,2, 1,5 és 2 literes három. és négyhengeres motorpalettája várhatóan megegyezik a háromajtósával, mégis 4 főnek és csomagjaiknak kényelmes helyet biztosít a 4,2 méteres mini-kombi.
Luxus Renault érkezik
A francia gyártó minden új közép- és nagykategóriás típusának bemutatásakor szeretne egyet lépni a minőség felé. Most a Mercedes-szel kötött hosszú távú megállapodás keretében a gyártás beindítása előtt a német gyártó szakembereinek bevonásával fejlesztik a minőségbiztosítási rendszert. Emellett persze az eladhatóságot a megnyerő forma és kellően innovatív funkciók biztosítják. A vadonatúj Talisman a Kadjar és Espace nyomdokain halad a dizájn terén és Lagunát fogja leváltani. A beltérben a nagy egyterű formái és óriási érintőkijelzője köszön vissza, ami jó hír, mert ezzel sikerült egy könnyen kezelhető platformot fejlesztenie a gyártónak. A motorok négyhengeres benzinesek (150-200 LE) és 100-160 lóerő közötti, bevált dízel erőforrások lesznek. Elérhető lesz a duplakuplungos automata váltó és a négykerék kormányzás is.
Alfa Giulia, a reménysugár
Az Alfa Romeo ismét sportos limuzint szeretne gyártani. Erre a lehetőséget az új Giulia adhatja meg, mely hátsókerék hajtással, 50:50 tömegelosztással és turbómotorokkal érkezik hamarosan. A bemutató a QV sportverzióval kezdődött, ami kellő mennyiségű vágyat ébreszt a márkarajongók szívben, de még azokban is akik eddig nem számoltak az olasz márkával. Háromliteres és 1,75 literes turbós benzinesek és várhatóan egy V6-os dízel aggregát lesz a motorpalettán. Tehát erős erőforrásokkal és a csúcsmodell összkerék hajtással érkezik, ami képes lesz a teljes nyomatékot akár egy tapadó kerékre átadni. A sportos limuzin fejlesztésének érdekessége, hogy a kocsi csupán 2,5 év alatt született meg, és Philippe Krief vezető fejlesztő szerint egy csipetnyi Ferrari is lesz a vérében.