Gázfröccs tévéműsor: Yvette Broch nem kímélte a TT RS-t
Az év leghidegebb időszakát éljük, tombolnak a mínuszok, csúszósak az utak, így a tél nem az ideális évszak arra, hogy autókat teszteljünk, pláne nem sportverdákat. A Gázfröccs stábja a 20. televíziós adásban mégis erre a feladatra vállalkozott. Ezúttal két Audi modell, a teljes egészében Győrben gyártott TT RS, valamint a Q2 mutatkozik be.
Talán sokan emlékeznek rá, amikor az Audi ETO női kézilabdacsapatának világklasszis játékosa, Görbicz Anita egy gyönyörű, sárga TT Roadsterrel járta a város útjait úgy, hogy a Gázfröccs kamerái ott voltak, és minden pillanatát rögzítették. A kisfilm népszerű volt, hiszen Anita nem csak a sportról beszélt autózás közben, hanem arról is, hogy imád vezetni, és az Audi mindegyik modelljében megtalálja azokat a tulajdonságokat, amiért beléjük szeret. A Roadsterről természetesen nem szakértőként mondott véleményt, hanem olyan nőként, aki ugyanúgy odalép a gázra, ha megfelelő autó volánja mögött ül, mint egy ralipilóta. A kézilabdás lányok azóta valószínűleg kedvet kaptak, hogy tesztpilótaként is megmutassák, mihez kezdenének egy bivalyerős sportautóval, hiszen többen is szerették volna kipróbálni az Audi TT RS Quattró-ját. Erre most a csapat irányítójának, Yvette Broch-nak volt lehetősége. A holland játékos örömmel vállalta a feladatot, hogy néhány lassú, és jó pár gyors kör után megossza velünk véleményét a „mizano piros” fényezésű Audiról. Yvette bátor játékos hírében áll, hiszen posztjából adódóan felveszi a harcot a legkeményebb védőjátékosokkal is a pályán. A teszt során sem hazudtolta meg ezt a tulajdonságát, és nem kímélte a világ egyik legjobb sportautójaként emlegetett TT RS-t, határozott pilótának bizonyult. A decemberi, svédországi Európa-bajnokságon ezüstérmes, a kontinensviadal All Star csapatába is beválogatott beálló a vezetés után azt mondta, a Győrben gyártott TT volt az egyik legjobb autó, amit valaha vezethetett.