Jó tanácsok ügyfeleknek a Pannon-Víztől
Telefonon és e-mailben szinte minden elintézhető, sokan mégis a személyes ügyintézést részesítik előnyben. Karcsu Szilvia, a Pannon-Víz Zrt. ügyfélszolgálatának vezetője az irodák forgalmáról, célszerű használatáról tájékoztatta lapunkat.
Győrben két irodában várjuk ügyfeleinket. Központi ügyfélszolgálatunkat a Bartók Béla út 10. szám alatt találják, itt négy pultot alakítottunk ki, gyakran alig kell néhány percet várakozni munkatársainkra. Víz- és csatornadíj- elszámolási időszakban természetesen mindig többen keresnek fel minket, a csúcsforgalomban előfordulhat 15-20 perces, esetenként még hosszabb várakozás.
Ügyfeleink igényeihez igazodva december 1-jétől módosítottuk a Bartók Béla úti iroda nyitva tartását. Az új rend szerint hétfőtől csütörtökig 8 órától 15.30-ig, pénteken 7-től 12 óráig várjuk ügyfeleinket. Hétfőn, kedden általában többen érkeznek, szerdán már kicsit kevesebben. Csütörtökön és pénteken tovább ritkul a forgalom. Ha a napi eloszlást nézzük, reggel kilenc és délután egy óra közt általában többen, a délutáni órákban kevesebben vannak.
Számlakibocsátás időszakában néhány napig felborulhat az előbbi trend, de összességében elmondható, hogy akinek drága az ideje, a hét második felében, délután jöjjön, ilyenkor van a legtöbb szabad ügyintézőnk.
A Jókai úti parkolóházban, az önkormányzati cégek közös ügyfélszolgálati irodájában két munkatárs várja ügyfeleinket. Ennek az irodának nagy előnye, hogy a GYŐR-SZOL munkatársai is itt dolgoznak, elintézhető számos szolgáltatással kapcsolatos ügy és befizetés. A „vizes pultnál” általában nem kell sokat várni, nagyon ritka, hogy két-három ügyfél legyen előttünk. Itt is ajánlható a hét második felében a délutáni időszak, de még ennél is jobb a csütörtök délután, ekkor vannak a legkevesebben, s este nyolcig tartunk nyitva.
Mindkét ügyfélszolgálati irodánkban csak személyesen fogadjuk ügyfeleinket, a telefonos ügyintézőink számára a Gyepszél utcai központi telephelyünkön alakítottunk ki egy call center állomást. Itt naponta négy munkatárs fogadja a hívásokat. Számlázási időszakban, ha nagyobb a forgalom, akár további hat kisegítő kolléga is munkába állhat. A számlakibocsátás néhány napjában telefonos ügyfélszolgálatunk az 522-630-as számon hívható.
Hibabejelentő vonalunk éjjel nappal él, itt egy diszpécser kolléga több telefonon fogadja a csőtörések, csatornadugulások, közterületi meghibásodások sürgős bejelentéseit, s szükség esetén azonnal kiküldi a helyszínre a szerelőket. A diszpécser számlainformációkat nem tud adni.
Mindenkinek ajánljuk az internetes kapcsolatfelvételt, panaszaik, bejelentéseik elektronikus levélben válaszolhatók meg a legpontosabban. Az e-mail garantálja, hogy mindig a területet és a problémát legjobban ismerő munkatársunk válaszolja meg a kérdéseiket. Amikor a személyes ügyfélfogadásnál a legnagyobb csúcsforgalom van, honlapunkon keresztül (www.pannon-viz.hu) csak naponta 8-10 bejelentés érkezik.
Műszaki probléma esetén is bátran kérjenek visszahívást vagy helyszíni kivizsgálást, ilyenkor az illetékes műszaki vezető visszahívja önöket, s igyekszünk megtalálni az adott helyre szabott legjobb megoldást. Leginkább tehát a weblapon történő megkeresést javaslom ügyfeleinknek. Társaságunk célja, hogy gyors minőségi ügyintézést biztosítson valamennyi ügyfele számára.
Kép és szöveg: Pannon-Víz