Győr+
2012.04.16. 12:36

Mit tegyünk, hogy jogainkat érvényesíteni tudjuk?

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Nyílt Napot Szervez. A tanácsadással egybekötött Nyílt napot Győr belvárosában szervezi meg a Látogatóközpontban április 18-án, szerdán 10,00 - 15,00 óra között.

Ha elromlik a mosógépünk, nem jó számlát küld a szolgáltató, nem működik az internet, a lefoglalt utazáson nem a program szerinti szolgáltatást kaptuk, avagy árubemutatón olyan terméket vettünk, amely nem felel meg az elvárásainknak és nem intézik a kifogásainkat a kereskedelmi egységben vagy a szolgáltatónál, akkor mit tehetünk, vagy mit kell tennünk, hogy jogainkat érvényesíteni tudjuk?

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége már évek óta tavasszal szervez olyan Nyílt napot, ahol a fogyasztók elmondhatják ügyes – bajos gondjaikat, személyes tanácsadást kérhetnek, a többször is felmerülő kérdésekkel kapcsolatban pedig kerekasztal beszélgetésen, előadáson vehetnek részt.

Az egész napos program keretében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság laboratóriumai bemutatnak balesetveszélyes gyermekjátékokat, életveszélyes műszaki termékeket, és felhívják a figyelmet a tudatos és biztonságos vásárlásra. Napszemüvegek fényelnyelésének vizsgálatát végzik el UV és látható fény tartományban, valamint ékszerek, órák és testékszerek fémallergiát kiváltó nikkel kioldódását is megvizsgálják.

A tanácsadással egybekötött Nyílt napot Győr belvárosában rendezik (Győr, Baross G. út 21. sz.) a Látogatóközpontban április 18-án, szerdán 10,00 – 15,00 óra között, ahol az alábbi programokon is részt vehetnek a fogyasztók.

10 30 órakor

Ünnepélyes megnyitó keretében elismerő oklevél átadására és sajtótájékoztatóra kerül sor a Kormányhivatal, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala és a Győrben működő fogyasztóvédelmi civil szervezetek vezetői részvételével.

További programok:

11 30 órakor előadás Termékbemutatók és csalódások címmel

12 30 órakor előadás Közüzemi számlák, avagy mit is kell fizetnem címmel

13 30 órakor előadás Jótállás vagy szavatosság, javítható vagy kidobható címmel.

Minden olyan érdeklődőt tisztelettel meghív és vár a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, akinek segítséget nyújthatnak reklamációs kérdésben, minőségi kifogással kapcsolatos ügyeik intézésében.