Győr+
2018.12.07. 13:08

Tradíció és innováció a sikeres jövő záloga

Készpénzmentes tanácsadói fiókot nyitott az OTP Bank Győrben, az Árkád Bevásárlóközpontban, amely már jövőbe mutató újításokat alkalmaz, illetve az ügyfelek elvárásainak megfelelően a személyes kiszolgálást tanácsadó tevékenységgel egészíti ki.

Az innováció, a fejlesztések középpontjába az OTP Bank mindig is az ügyfeleket, az ügyfelek igényeit helyezte. Ennek megfelelően a hitelintézet az utóbbi években számos olyan újítást vezetett be fiókhálózatában, amelyek kényelmesebbé, egyszerűbbé és biztonságosabbá tették a napi ügyintézést.

A fejlesztési folyamat részeként nyitotta meg a bank az első új típusú készpénz- és papírmentes tanácsadó fiókot a győri Árkád bevásárlóközpontban. A készpénzmentes fiók jövőbe mutató újításokat alkalmaz, illetve az ügyfelek elvárásainak megfelelően a személyes kiszolgálást tanácsadó tevékenységgel egészíti ki. Ez a fióktípus a hagyományos fiókok alternatívájaként működik, fiatalosabb formavilág, korszerű anyaghasználat (padló, falszínek, grafikák, portál) jellemzi, de magán viseli az alapvető OTP Bankra jellemző stílusjegyeket.

Újdonság a fiókban a teljes készpénzmentesség, készpénzforgalom csak az automaták segítségével lehetséges. Az okos ATM készpénz be- és kifizetésére is alkalmas, míg egy másik gép az eurófelvétel lehetőségét biztosítja.

 

 

A fiók belső terének modern megjelenését a látványos színek és a letisztult formavilág biztosítja. A készpénzmentesség, a kötöttségek elmaradása lehetőséget ad szellősebb és egyben barátságosabb elrendezésre. A termékszakértők kényelmes, diszkrét, a tanácsadáshoz illeszkedő, erre alkalmas környezetben tudják fogadni ügyfeleiket.

Az OTP Bank fennállásának közel 70 éve alatt kiépült ügyfélbizalom nagymértékben köszönhető annak a szakértelemnek és minőségi ügyfélkiszolgálásnak, amelyet a hitelintézet fiókhálózatának munkatársai garantálnak. Erre a fiókhálózatra a jövőben is épít a bank, azonban a bankfiókok szerepe változóban van. Egyre inkább jellemző, hogy az ügyintézőket a komplexebb termékek, például a lakáshitelek vagy a befektetési termékek esetében tanácsért keresik fel az ügyfelek, a készpénz ki- és befizetéssel járó, gyors, vagy kevésbé bonyolult tranzakciók egyre növekvő mértékben kerülnek át a digitális térbe.

Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató- helyettese a jövő első lépésének aposztrofálta a tanácsadó fiók átadását, utalva arra, hogy a digitalizáció korában a bankokkal szemben is más lett az elvárás az ügyfelek részéről. „Az OTP Bank piacvezetőnek számít az innovációban, az eredmények azt mutatják, hogy jó úton haladunk. Nyolc országban vagyunk jelen, 18 millió ügyfél pénzügyeit kezeljük 1500 fiókunkban, és számos elismerés bizonyítja, hogy jó munkát végeznek a bank munkatársai. Az Euromoney nemzetközi pénzügyi magazin nekünk ítélte Közép-Európa legjobb bankja díját, és Magyarországon is elnyertük Az év bankja, Az év innovatív bankja díjat, és az akadálymentesítésért is elismerést kaptunk” – mondta Kovács Antal. “Budapest után Győrben nyitottuk meg második készpénzmentes tanácsadói fiókunkat. Az egyik legjobb gazdasági adottságokkal rendelkező városban, kiválóan megközelíthető helyen, megújult szín- és formavilággal, felkészült szakemberekkel szeretnénk minél magasabb színvonalon megfelelni már meglévő és jövőbeni ügyfeleinknek és a modern kor kihívásainak egyaránt.” – tette hozzá.

 


Az OTP Bank digitális fejlesztései biztosítják a gyorsaságot, a kényelmet és a biztonságot, valamint támogatják a papírmentes működést. Az OTP Bank mobilbanki alkalmazása biometrikus azonosítással használható, a regisztrált ügyfelek száma meghaladja az 500 ezret, az aktív felhasználók száma néhány fontos újításnak köszönhetően tavalyhoz képest megháromszorozódott. Már minden ötödik személyi kölcsönt teljesen online módon értékesít a hitelintézet. Eddig több mint 13 ezer ügyfél számára, több mint 12 milliárd forint értékben folyósított személyi kölcsönt online módon a bank. A mobilfizetésre is alkalmas Simple applikációt már közel 600 ezren töltötték le.

A fejlesztéseknek köszönhetően a fiókhálózatban is egyrészt felgyorsulnak, másrészt a digitális térbe kerülnek át az egyszerű tranzakciók: a bank ki- és befizetésre is alkalmas okos ATM-jein havonta több mint 100.000 befizetés történik. A digitális aláírópad minden OTP Bank fiókban elérhető, több mint 1,1 millió OTP-ügyfél rögzítette eddig aláírását. Ezzel nemcsak a papírfelhasználás csökken, hanem a bank ügyfeleinek kényelme is növekszik, hiszen saját internetbanki fiókjukban biztonságosan és bármikor elérhető módon elektronikusan tárolhatják szerződéseiket, banki dokumentumaikat.

 

 

Németh József, az OTP Bank ügyvezető igazgatója utalt rá, hogy az új bankfiók példaként szolgál arra, hogy az OTP Bank működésének tradicionális értékeit megtartva hogyan viszi át azokat a digitális jövőnkbe, amelyhez az új bankfiókban dolgozó munkatársak szakértelme elengedhetetlen

A győri készpénzmentes fiók várja az OTP Bank meglévő és jövőbeni ügyfeleit minden hétköznap 10 és 19 óra között.

 

 

(x)