Bemutatta új arculatát a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. A csütörtöki sajtóeseményen Pintér-Péntek Imre, a szervezet elnöke azt mondta, a kamara üzenete nem változott: összefogással mindent el lehet érni, viszont időnként szükség van ráncfelvarrásra. A színeket, a logót, a betűtípust a tervezés során a 21. század követelményeihez igazították.
Ezeken a tárgyakon már megjelennek az új arculati elemek. A logó, a minta, a színek és a betűtípus is kicsit más, mint az elmúlt közel 20 évben volt, mégis ugyanazt sugallja.
Pintér-Péntek Imre szerint bár a külső új, az üzenet a régi, vagyis összefogással mindent el lehet érni. „Jelen pillanatban, Európában a kamara az az összefogás, ahol a vállalkozók érdekeit képviseljük, ahol azért tevékenykedünk, hogy a lehető legjobb körülményeket alakítsuk ki a vállalkozások számára egy adott régióban. Ezt üzeni ez a logó. Ha valaki ránéz, azt kérem, jusson ez az eszébe” – hangsúlyozta a kamara elnöke.
A sajtótájékoztatón részt vett az arculatfrissítést végző cég egyik alapítója. Horváth Zoltán elmondta, szerették volna megtartani az előző design értékeit és ezeket egy új köntösbe öltöztetni.
„Már meglévő motívumokra épül ez az új arculat. Nem szerettük volna teljesen megszüntetni, hanem inkább egy egészséges folytatólagosságra szerettünk volna törekedni. A koncepciót és az értékeket, amiket az előző logó képviselt, megtartottuk, viszont modernizáltuk, ezzel pedig a fiatalokat is szeretnénk megszólítani, kitárni előttük a kamara kapuját” – emelte ki az Elevate Strategy & Design társalapítója.
Az új arculat mellett csütörtökön bemutatták az iparkamara most megjelent Kisalföldi Gazdaság című kiadványát, mely részletesebben is foglalkozik a megújult külsővel.
Vezetőkkel készült interjúk, szakmai cikkek és a gazdaság aktualitásaival foglalkozó írások alkotják a 2000 példányszámban kiadott magazint.
Az eseményen forgatott a Győr+ Televízió: