Új típusú kampányt indított a megyei rendőr-főkapitányság a gépkocsifeltörések csökkentése és az áldozattá válás elkerülése érdekében. A rendőrség partnereivel, többek között a Győr Plusz Médiával közösen, prevenciós matricákat és óriásplakátokat helyezett ki a város, különböző pontjain, hogy az autósokra leselkedő veszélyekre hívja fel a figyelmet.
Nagyjából 150-160 jegykiadó automatára került matrica és 32 óriásplakát is a bűnmegelőzést segíti mostantól. A megyei bűnügyi rendőr-főkapitány helyettes bejelentette, hamarosan az egész megyére kiterjesztik a kampányt.
„Közeledik a Mindenszentek és Halottak Napja, illetve az adventi időszak, ezek pedig sajnos autófeltörések szempontjából csúcsidőszaknak számítanak” – mondta a kampányt beharangozó sajtótájékoztatón dr. Nagy Ágnes megyei bűnügyi rendőrfőkapitány-helyettes.
Hozzátette, most új formában próbálják meg felhívni az állampolgárok figyelmét a bűnmegelőzés fontosságára, ehhez pedig kitűnő partnereket is találtak.
„Parkolójegykiadó automatákra és a parkolóházak díjfizető automatáira, nagyjából 150-160 helyre helyezünk ki prevenciós matricákat és 32 darab óriásplakát is segíti a kampányunkat – fogalmazott Szabó Csaba, a megyei rendőr-főkapitányság megbízott bűnmegelőzési osztályvezetője. – A matricákat és a plakátokat a Kisalföld Marketing tervezte, az óriásplakátok számára a felületet a Győr Plusz Média biztosította, de a Győr-Szol azonnal csatlakozott a kampányhoz, mindegyik partnerünk teljesen ingyen segíti a bűnmegelőzési kampányt”.
Közeledik az év vége, jóval többen mennek majd ki a temetőkbe, parkolnak forgalmas helyeken miközben az adventi bevásárlást intézik, ezért a Győr-Szol is arra kér mindenkit, ne hagyjon értéket az autóban, mert az sajnos vonzza a bűnelkövetőket.
TV-s szerkesztő: Zombai-Kovács Ákos