KapcsolatPont: indul az aláírásgyűjtés!

P. Csapucha Adrienn Fotó: Marcali Gábor
2025.01.23. 15:53

Burján Dávid lokálpatriótaként egy új, a győri közszolgáltató cégek egyesített ügyfélszolgálati irodájának nyitását kezdeményezi Szentiváni KapcsolatPont néven. Az irodában egyedi igényekhez, helyi elképzelésekhez igazítva, nem csak információkat kaphatnának a győrszentivániak. Miután hallott a kezdeményezésről, Huszár Gábor is szívesen állt az akció mellé, az önkormányzati képviselő ugyanis úgy véli, a széles szolgáltatási kínálattal bíró iroda nagy segítség lenne a városrészben élőknek.

Decemberben portálunk is hírt adott arról, hogy Burján Dávid a Déryné utcában, a Kossuth Lajos Művelődési Házban kezdeményezi egy új egyesített ügyfélszolgálati iroda kialakítását. A Szentiváni KapcsolatPontban egyedi igényekhez, helyi elképzelésekhez igazítva, nem csak információkat kaphatnának a győrszentivániak. Itt ugyanis konkrét szolgáltatásokkal, valódi segítséget nyújthatnának a szakemberek.

„Olyan cégeknek az ügyfélszolgálata jelenhetne meg itt, mint például a Győr-Szol, a Pannon-Víz, vagy a GYHG. Hogy mit kínálna az iroda? Közszolgáltató cégek szerződéseivel kapcsolatos ügyintézés; hiba- és panaszbejelentés; hulladékgyűjtő edények és zsákok igénylése, összterületi hulladék, zugszemét bejelentése; zöldhulladék elszállításához köthető teendők; minőségi, hálózati víz szolgáltatásával kapcsolatos kérdések; számlázás, közvilágítást érintő észrevételek; közúthálózathoz kapcsolódó problémák bejelentése; időszakonként a kedvezményes árú buszbérlet vásárlásához szükséges hatósági igazolás kiállítása, hagyatéki ügyintézés” – sorolta a lehetőségeket Burján Dávid.

Burján Dávid hozzátette: Ez lenne az a hely, mely közös ügyekkel közösséget teremt! Burján Dávid még decemberben jelentette be, hogy a kezdeményezés miatt egy aláírásgyűjtést indít majd januárban a városrészben. Huszár Gábor a Fidesz-KDNP győri önkormányzati képviselője is üdvözölte az ötletet, hiszen az ő kerületéhez tartozik Győrszentiván-Kertváros is.

„Miután értesültem Burján Dávid kezdeményezéséről örömmel kerestem meg ezzel kapcsolatban, hiszen Győrszentiván-Kertváros lakosainak is hiánypótló lenne a széles ügyintézői palettával rendelkező KapcsolatPont létrehozása. Úgy gondolom, hogy a helyiek számára könnyebbé válik a közszolgáltatásokhoz való hozzáférés, mivel nem kell ingázniuk, időpontot foglalniuk, így időt és energiát takaríthatnak meg, és ez nemcsak a szépkorúaknak lenne nagy segítség. Az iroda elhelyezkedése lehetővé teszi, hogy a helyi lakosok gyorsabban és hatékonyabban intézhessék ügyeiket. Az új, közös iroda célja, hogy segítse a lakosságot ezért bízom benne, hogy dr. Balog-Farkas Renáta is támogatja majd a kezdeményezést” mondta a Győr+ Médiának Huszár Gábor.

Az akció szombaton indul, Burján Dávid személyesen szeretné kikérni a győrszentivániak véleményét, valamint egy kisebb tájékoztató szórólapot is szeretne mindenkihez eljuttatni, hogy minél informáltabbak legyenek a városrészben élők a kezdeményezést illetően.