A Győr-Szol Zrt. és a GYHG Nonprofit Kft. közös Jókai utcai ügyfélszolgálati irodájában június 2-ától, keddtől ismét lehetőség nyílik személyes ügyintézésre.
A szolgáltatók kérik ügyfeleiket, hogy a következő egészségügyi vészhelyzetre vonatkozó szabályok betartására fokozottan figyeljenek: várakozni az épület előtt kell, a soron következő ügyfél szólításra léphet a helyiségbe; belépés előtt a kihelyezett fertőtlenítővel a kezet le kell fertőtleníteni; maszk viselése az ügyféltérben kötelező; mind a sorban álláskor, mind a helyiségben legalább 1,5 méter távolságot kell tartani egymástól.
Akik valamelyik előírást nem tartják be, azoktól a belépést megtagadják!
Az ügyfelek és a munkatársak egészségének megőrzése érdekében kérik, akik tehetik, a személyes ügyintézés helyett továbbra is részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus ([email protected] illetve [email protected]) felületen történő ügyintézést.
Forrás: Győr-Szol Zrt.