Országos ügyfélszolgálati versenyen mérettették meg magukat a Pannon-Víz Zrt. munkatársai, ezúttal Kecskeméten.
Az idei, XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferencián ismét összemérhették szakmai tudásukat és rátermettségüket a szolgáltatók csapatai egy háromnapos rendezvény keretében. A verseny célja az, hogy a víziközmű-szolgáltatók évről évre jobban megismerjék egymás tevékenységét, hozzájáruljanak az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és erősítsék a szakma összetartozását.
A MAVÍZ és a BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt. közös szervezésében megrendezett versenyen 19 csapat vett részt, akik elméletben és gyakorlatban is bizonyíthatták elhivatottságukat és szakmai ismeretüket. A versenyzőknek a gyakorlati feladat során ügyfélkezelési szituációs feladattal kellett megbirkózniuk, elméleti tudásukat pedig panaszos levél válaszadásában, és szakmai teszt kitöltésében is kellett bizonyítaniuk.
Kiválóan teljesített a Pannon-Víz Zrt. csapata a szakmai levélírási feladatban, amelyben 2. helyezést értek el, emellett a versenyre előre elkészített kisfilmmel elsöprő sikerrel elnyerték a közönségszavazás különdíját a legkreatívabb cégbemutató kisfilm kategóriában.
A Pannon-Víz Zrt. tájékoztatásában azt írták: “Gratulálunk a nyerteseknek és minden csapatnak, különösen Bellovics Marának, Bikali Évának és Szigethi Szilviának, a Pannon-Víz Zrt. ügyfélszolgálati munkatársainak, akik társaságunkat eredményesen képviselték a versenyen. Köszönetet mondunk Lenzsérné Csepi Ildikónak, a Pannon-Víz Zrt. értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati osztályvezetőjének a csapat felkészítéséért, továbbá büszkék vagyunk Csörgits-Horváth Judit és Borsi Viktória munkatársainkra és valamennyi közreműködőre a legjobb kreatív kisfilm elkészítéséért!”