Megszűnt a Pannon-Víz Jókai utcai irodája

Fotó: Pannon-Víz Zrt.
Győr+
2020.06.27. 13:50

A Pannon-Víz Zrt. a megváltozott fogyasztói igényekhez igazodva, a Jókai utcai ügyfélszolgálati irodát nem működteti tovább.

Szigorú szabályok betartásával, korlátozott nyitva tartással ismét van lehetőség személyes ügyintézésre a Pannon-Víz Zrt. Bartók Béla utcai ügyfélszolgálati irodájában. Június 30-ig hétfőtől csütörtökig 7.30-tól 15.30-ig, pénteken pedig 7.30-tól 13.30-ig várják az ügyfeleket. Július 1-jétől teljes nyitvatartási időben fogadják az ügyfeleket. A ménfőcsanaki és gyirmóti fogyasztók a Bartók Béla utcai központi iroda helyett választhatják a területileg illetékes Nyúli Üzemmérnökség ügyfélszolgálati irodáját is (Nyúl, Kossuth u. 183.). A nyúli fiókiroda a csornai, kapuvári ügyfélszolgálattal együtt június 29-től vehető igénybe.

Az ügyféltérbe való belépéskor, sorszám húzásakor kézfertőtlenítés szükséges, és kötelező szájmaszk viselése. Aki nem hoz, az a biztonsági személyzettől kap egy egyszer használatos orvosi maszkot. Kérjük, hogy az ügyfélváróban legalább a másfél méteres távolságot tartsák meg egymás között. A biztonságos távolságtartás érdekében az ügyfélváróban egy időben csak korlátozott számban tartózkodhat ügyfél, ennek betartását kollégáink ellenőrzik és – szükség szerint – kérhetik, hogy várakozzanak az épület előtt. Javasolják, hogy az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat előre kitölteni szíveskedjenek, ezzel is csökkentve a várakozási és ügyintézési időt. Nyomtatványaik megtalálhatók a pannon-viz.hu oldalon, a dokumentumtárban. Az ügyfélszolgálat nyitásával egy időben újraindult a vízmérők plombálása, a vízdíjbehajtás, követeléskezelés és közműegyeztetés is.

A Pannon-Víz Zrt. örömmel tapasztalta, hogy egyre többen intézik otthonról, kényelmesen, sorban állás nélkül ügyeiket. A megváltozott fogyasztói igényekhez igazodva, a Jókai utcai ügyfélszolgálati irodájukat nem működtetik tovább.

Ügyfeleik és munkatársaik egészségének megőrzése érdekében továbbra is kérik, amennyiben lehetséges, a személyes ügyintézés helyett továbbra is részesítsék előnyben a telefonos (96/522-630), online felületen történő (pannon-viz.hu), valamint az e-mailes ([email protected]) ügyintézést.

Forrás: Pannon-Víz Zrt.

Kapcsolódó témák: #pannon-víz |