Megszűnt a postai úton, bejelentőlapon történő vízmérőállás-diktálás!

Szerző és fotó: Pannon-Víz Zrt./Borsi Viktória
2023.10.16. 09:34

Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy az óraállás-bejelentés kapcsán költséghatékonysági okok miatt megszüntetjük a postai úton, bejelentőlapon történő diktálást. A modern technikának köszönhetően nemcsak költséghatékonyabban és környezetbarát módon, hanem sokkal egyszerűbben, kevesebb idő- és energiaráfordítással tudja mérőórájának állását lejelenteni a Pannon-Víz Zrt.-nél.

Kérjük a felhasználókat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, elsősorban online küldjék el az óraállásokat a www.pannon-viz.hu weboldalon a „Mérőállás bejelentés” vagy „Online ügyfélszolgálat” menüpontban vagy a „Pannon-Víz” nevű telefonos applikáción keresztül, amely letölthető a Google Play Áruházban vagy az App Store-ban, és elintézheti ügyeit bárhol, bármikor!

A regisztrációt követően állítsa be profilját, majd elnevezett sablonként elmentheti ingatlanjainak, azon belül pedig mérőóráinak adatait, amit a következő lejelentésnél már nem kell újra megadnia, ezzel időt spórolhat meg magának. Az óraállások lejelentése során az egész köbméterek mennyiségét szükséges megadnia. A digitális felület további előnye, hogy mérőóraállásához fényképet is csatolhat a biztosabb adatközlés érdekében, valamint a lejelentéseket bármikor könnyedén vissza is nézheti. A sikeres adatbeküldést követően a rendszer a megadott e-mail-címre visszaigazolást küld a regisztrált felhasználó részére.

Az online felület alkalmazása során fontos odafigyelni az adatok helyes megadására, valamint e-mail-cím változás esetén az új e-mail-cím, mérőcsere esetén pedig a gyári szám módosítására!

Az alkalmazás használatával nemcsak mérőóraállásának ügykezelését könnyítheti meg, hanem egyéb szolgáltatásokat is igénybe vehet rajta keresztül. Kezdeményezhet további ügyfélszolgálati ügyintézést, többek között módosíthatja átlagfogyasztását vagy fizetési módját, de elküldheti számlájával, mérőóraállásával és egyéb műszaki hibával kapcsolatos reklamációját is. Kérhet időpontot ügyfélszolgálatunkra, felveheti velünk a kapcsolatot adatváltozással, számlázással, behajtással, leolvasással és mérőcserével kapcsolatos ügyeivel is, valamint tájékoztatást kérhet ezekkel kapcsolatban.

Digitális felületeinken az ügyintézés mellett értesülhet aktuális híreinkről is!

Akik nem tudják igénybe venni elektronikus szolgáltatásunkat, azok számára továbbra is lehetőség van telefonon keresztül lejelenteni mérőórájuk állását a 96/522-630-as telefonszámon. Ez esetben azonban számítani kell a megnövekedő hívásszám miatt arra, hogy többszöri próbálkozásra lesz szükség ahhoz, hogy el tudják érni telefonos ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, a híváshoz készítsék elő a 9 jegyű felhasználói azonosítójukat, amelyet a lejelentés során telefonon keresztül szükséges lesz megadni az óraállás rögzítéshez.

Munkatársaink mindent megtesznek a gördülékeny ügyintézés lebonyolítása érdekében, melyhez szíves türelmüket és megértésüket kérjük!