A Pannon-Víz Zrt. a Kisalföldön és Bakonyalján 43 víziközmű rendszeren, összesen 121 településen, megközelítőleg 300 ezer fogyasztónak nyújt egészséges és biztonságos víziközmű-szolgáltatást.
Mi áll mindezek hátterében? A kiépült rendszeren és a technológiai folyamatokon túl számos hozzáértő szakember, akik munkájukkal mind hozzájárulnak a szolgáltatás zavartalan ellátásához.
A víziközmű-szolgáltatás során azonban előfordulhatnak műszaki jellegű meghibásodások, melyeket Társaságunk törekszik a lehetőségekhez mérten mielőbb helyreállítani.
Mit tehet ön is, ha csőtörést, csatornadugulást, vízminőségromlást, fedlap vagy valami egyéb hibát észlel a Társaságunk által üzemeltetett hálózaton? Hívja a Pannon-Víz Zrt. huszonnégy órában elérhető Diszpécserszolgálatát a 96/522-601, 96/311-753, illetve 06 80/204-086-os ingyenesen hívható zöld számán, vagy írjon az [email protected] e-mail-címre, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
A Pannon-Víz Zrt. diszpécserszolgálata az üzemeltetett ivóvíz-, szennyvíz-, iparivíz- és termálvíz-rendszerekről beérkező hibabejelentéseket kezelik. Évente diszpécsereink átlagosan több mint tízezer telefonhívást fogadnak és több mint négyezer bejelentést rögzítenek.
A szolgálat munkatársai a belső munkafolyamatok elvégzése mellett a folyamatirányító rendszeren keresztül figyelik a szolgáltatási terület létesítményeinek és műtárgyainak működését, melyek esetleges meghibásodása esetén a rendszer azonnal hibajelet küld és ez alapján kollégáink azonnal megtehetik a szükséges intézkedéseket a zavartalan szolgáltatás ellátásának érdekében.