A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja.
Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A győri (Szent István út 15-17.), a fővárosi és a többi megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitvatartása:
hétfő
08.30 – 16.00
kedd
08.30 – 12.00
szerda
08.30 – 16.00
csütörtök
08.30 – 12.00
péntek
08.30 – 11.30
A kapuvári (Fő tér 22.) kirendeltség március 18-tól, míg a csornai kormányablakban (Szent István tér 22.) működő NAV-ablak március 19-től további intézkedésig zárva tart.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
NAV