A GYHG Nonprofit Kft. hosszú távon biztosítani kívánja a szolgáltatási területén lévő hulladékudvarok működését. Ennek érdekében korábban döntést hozott arról, hogy a hulladékudvarok területén egyszerre egy ügyfél tartózkodhat. Ez az intézkedés jelentősen megnövelte bizonyos időszakokban a várakozási időt. A várakozási idő csökkentése érdekében ezen a területen a szolgáltató enyhítéseket vezet be.
Így április 25-től, szombattól a GYHG által felügyelt hulladékudvarokban, azok területének nagyságától függően egyszerre két, illetve három ügyfél tartózkodhat. Hogy melyik udvarban mennyi ügyfél tartózkodhat egy időben, arról részletes táblázatot találnak a GYHG honlapján.
Az azonosító okmányokat az ott dolgozó felügyelők nem veszik át, csak az azonosító adatokat veszik fel, majd azokat ellenőrzik. A kezelőszemélyzettől és az ügyfeleknek egymástól kötelezően legalább 2 méter távolságot kell tartani az udvar területén.
A hulladékudvar területén tartózkodás időtartama alatt a szájmaszk használata kötelező! Szájmaszk hiányában hulladékudvar-felügyelők a belépést megtagadják.
Az ügyfelek olyan távolságra és annyi időre hagyhatják el a járművüket, ami a hulladék lepakolásához szükséges. A szolgáltató kéri, az ügyfelek a várakozás ideje alatt tartózkodjanak gépkocsijukban.
Az intézkedések a hulladékudvarokat felkeresők és az ott dolgozók egészségének védelmét szolgálják. Ennek a szolgáltatásnak a fenntartása csak akkor lehetséges, ha a kezelők egészségesek, munkájukat el tudják látni.
A szolgáltató köszöni az ügyfelek türelmét és megértését! Vigyázzunk egymásra!
Forrás: Győr-Szol Zrt.