Barátságos, családbarát környezetben fogadja a győrieket péntektől a Győr-Szol az új ügyfélszolgálati irodájában, az ETO Park első emeletén, a „szolgáltató negyedben”. Itt minden olyan ügyet elintézhetünk, amelyet a cég másik két ügyfélszolgálati központjában is.
A pénteki megnyitón dr. Dézsi Csaba András polgármester hangsúlyozta: a nyitott városházához hozzátartozik a kommunikáció a város lakóival, a Győr-Szol pedig sokrétű szolgáltatást nyújt, ezért szükséges a személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel. Másrészt azért is praktikus az új iroda, mert más szolgáltatók is ide költöztek, így egy helyen lehet a különböző ügyeket intézni.
„Egyre többen jönnek ide, mi pedig odavisszük a szolgáltatást, ahol sokan megfordulnak. Fejlesztjük Gyárvárost, Győrt, jó úton haladunk a Győr-Szollal is, hogy a szolgáltatásokat emberközelibbé tegyük. Győr az ügyfélbarát város” – emelte ki a polgármester.
A Győr-Szol két ügyfélszolgálati irodájában – az Orgona utcában a Jókai utcában – éves szinten 30 ezren fordulnak meg, ezért is döntött úgy a cég vezetése, hogy egy újabb iroda nyitásával könnyítik meg a hozzájuk fordulók dolgát. Várakozás mentesen, barátságos környezetben, két munkatárs fogadja az ügyintézésre várókat.
„Az volt a célunk, hogy olyan környezetet alakítsunk ki, ami kellemes, barátságos, ahol családbarát módon tudják elintézni a dolgaikat az ügyfeleink. A gyerekeket egy kis játszósarok is várja.” – tájékoztatott Prédl Antal, a Győr-Szol zrt. vezérigazgatója.
A látogatók ugyanazokat az ügyeket intézhetik az új irodában is, mint a másik kettőben, így többek között a parkolással, a távhőszolgáltatással, a vagyonkezeléssel, a bérleti szerződésekkel és a városüzemeltetéssel kapcsolatos ügyekkel kereshetik fel az szolgáltatót.
Prédl Antal felhívta figyelmet arra is, hogy az ügyfélszolgálat készpénzt nem kezel, csak bankkártyával lehet fizetni, de a szomszédos postán be tudják fizetni a kapott csekket az ügyfelek. Az új iroda nyitvatartása megegyezik a másik két ügyfélszolgálatéval.
TV-s szerkesztő: Ficsór Dávid