Ez egy különösen nehéz időszak, de a játék lehetőséget ad az embereknek, hogy közösen támogatni tudják egymást, inspirálódjanak, tanuljanak és biztonságban érezzék magukat.
A LEGO Alapítvány és a LEGO Csoport néhány ötletes játékötlettel hívja fel a figyelmet, hogy a szórakozásnak csak a kreativitás szab határt.
A LEGO egyébként sok céghez hasonlóan anyagilag is támogatja a megsegítésre szoruló gyerekeket. 50 millió dolláros támogatásából többek között a vészhelyzetekben és elhúzódó válsághelyzetekben élő gyerekek számára biztosítanak oktatást.
Íme a játékok:
Trükkös torony (közepes nehézségű)
Játékosok száma: 2+
Szükséges eszközök: 4 nem törékeny pohár, 3 papírlap és egy stopper
A játék menete: építsetek tornyot a poharakból és minden egyes pohár közé rakj egy papírlapot. Indítsátok el a stoppert! Az egyik játékosnak ki kell rántania a papírlapokat minden egyes pohár közül, hogy azok egymásra essenek. Ha a poharak nem esnek egymásba, hanem ledőlnek, akkor újra kell építeni őket és ismét meg kell próbálni. Amint a játékos az összes poharat egymásba rakja, a másik játékos következik. Az nyer, aki a legrövidebb idő alatt egymásba ejti a négy poharat.
Mi hiányzik?! (közepes nehézségű)
Játékosok száma: 3+
Szükséges eszközök: 10-15 szabadon kiválasztott tárgy
A játék menete: válasszatok magatok közül egy detektívet, majd küldjétek ki a szobából. Amíg távol van, vegyétek el az egyik tárgyat. Amikor visszajön, meg kell mondania, melyik a hiányzó tárgy. Ha eltalálja, küldjétek ki újra, és próbáljatok ezúttal 2 tárgyat kivenni a többi közül. Az nyer, aki detektívként a legtöbb hiányzó tárgyat fel tudja sorolni
Egymásnak háttal (haladó)
Játékosok száma: 2+
Szükséges eszközök: ceruza és papír
A játék menete: a két játékos leül egymásnak háttal. Az egyik játékos lerajzol egy tárgyat. Magyarázzuk el a másik játékosnak, akinek meg kell próbálnia lerajzolni ugyanazt, anélkül, hogy megnézné!
Győzd le stoppert (könnyű)
Játékosok száma: 2+
Szükséges eszközök: egy mobiltelefon
A játék menete: válasszunk ki őröket, és kérjük meg őket, hogy hagyják el a szobát. Amikor kimentek, a bent maradt játékos beállít három percet a mobiltelefon stopperóráján, és elrejti. Amikor az őrök visszatérnek, meg kell találniuk a mobiltelefont, mielőtt a 3 perc letelik!
Döntsd le (közepes)
Játékosok száma: 3+
Szükséges eszközök: egy gömb alakú tárgy – például teniszlabda, narancs vagy alma, egy harisnyanadrág, és fél literes vizes palackok
A játék menete: helyezzünk egy teniszlabdát a harisnyanadrág mindkét lábába, és rögzítsük a játékos fején. A vizes palackokat állítsuk fel véletlenszerűen a padlón. A labdák lengésével próbáljunk meg annyi vizes palackot felborítani, amennyit csak tudunk egy perc alatt. Az a játékos nyer, aki a legtöbb palackot feldönti, ha nincs elég vizes palackunk, használhatunk samponos dobozt vagy más hasonlót flakont.