Tömegesen jelezték a Yettel-felhasználók, hogy egy hálózati probléma miatt nem tudnak hívást indítani vagy fogadni a szolgáltatón keresztül szombat reggel óta – írja az Index a Portfolióra hivatkozva.
Frissítés:
A Yettel Magyarország szerkesztőségünkhöz is eljutatta alábbi közleményüket:
„Tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleink akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban, a hibát elhárítottuk. Az érintett ügyfeleknek szükséges lehet telefonjuk újraindítása vagy repülőgép üzemmód be- kikapcsolása. A kellemetlenségért elnézést kérünk.”
A Yettel a hivatalos közösségi oldalán arról számolt be, hogy a már helyreállt a szolgáltatás:
Viszont ahogy a kommentekből kiderül, ez sok helyen koránt sincs így…
„Karbantartás előtt illő lett volna tájékoztatni az embereket mire kell számítani! De a hiba még mindég meg van!”
„Csak az a baj,hogy ez nem ma kezdődött hanem már csütörtök este óta legalább is mi akkor észleltük,a repülős üzem mód 1 hívás erejéig volt jó! Nagyon bosszantó!„
„Továbbra is fennáll a probléma, többszöri újraindítás se segít, pár másodpercre találja meg a hálozatot. Szigetszentmiklósról írok.”
Ám olyan kommentek is megjelentek, ahol semmi problémát nem észleltek:
„Nekem semmi gondom nem volt vele”
„Az enyémmel semmi gond nem volt, talán kicsit kevesebb volt a térerő.”
Korábban írtuk:
Az ön hívásáról a hívott felet sms-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe
– mondja be egy női hang, amikor egy yetteles számot tárcsázunk.
A legtöbb esetben a hálózat egyáltalán nem elérhető. Az érintett telefonszámokon keresztül nem lehet hívást indítani és fogadni, valamint nem működik a mobilinternet-szolgáltatás, és ezek miatt az sms-küldés és -fogadás sem.
A Yettelnek küldtünk kérdéseket a problémával kapcsolatban, amint megkapjuk a válaszokat, frissítjük a cikkünket. – írja az Index.
A Győr+ is több Yetteles számot próbált tárcsazni Telekom irányából náluk az hangzott el, hogy “Ezen a számon előfizető nem kapcsolható, kérjük ellenőrizze a hívott számot”, vagy pedig csak simán kiírta a készülékünk, hogy a hívás sikertelen volt. Telekom irányából próbálkozunk.