A legnagyobb hazai távközlési szolgáltató kampányában idén a törődés és a személyes találkozás fontosságára hívja fel a figyelmet az ünnep közeledtével, nem is akárhogyan.
“A legnagyobb ajándék, hogy újra együtt lehettek” – hangzik el a Telekom idei karácsonyi reklámjában.
Advent időszakában mindannyian a csoda, a karácsonyi varázslat eljövetelére várunk, amit tavaly a járványügyi helyzet teljesen felülírt. Sok családban döntöttek a virtuális ünneplés mellett, hogy így védjék meg idősebb hozzátartozóikat az esetleges fertőzéstől.
A távközlési szolgáltatók 2020-as kiemelt marketing stratégiája a digitális kapcsolattartás tematikájára épült. Idén bár nem lett egyszerűbb a COVID helyzet, de megtettük a tőlünk telhetőt, túlvagyunk az oltásokon is már, így megtörténhetnek a várva várt nagy találkozások, különösen igaz ez a nagyszülőkre és az unokákra. Erről szól a Telekom-kampánya is, melynek főszereplője Koltai Róbert, aki nagyapaként a legnagyobb karácsonyi ajándékot igyekszik megszerezni unokájának.
A Jászai Mari – díjas színművésznek minden értelemben partnere volt Bartos Bozsó gyerekszínész, aki elképesztő tehetséggel és alázattal formálta meg saját szerepét.
“Nem a profizmusnak, sokkal inkább az érzelmeknek volt itt nagy szerepük – mesélte a Győr+ Rádió Győr+ Este műsorában Koltai Róbert. – Megírt jelenetet sem kell agyoninstruálni, ha a színész megérti, hogy pontosan miről is van szó. Mikor megláttam a próbafelvételeken ezt a tüneményes kisfiút, már akkor éreztem, hogy ebből jó dolog születhet. Nem a logikát kell figyelni ebben az alig egyperces történetben, hanem azt a gondolatot, mely szerint az unoka azt mondja a nagypapájának, hogy túl kicsi az ajándék. Nagyon szép az az ív, amikor kiderül, hogy valójában miért is kell neki az 54 centiméteres, nagy ajándék.”
A reklám novemberi debütálása óta a népszerű színész-rendező folyamatosan kapja a visszajelzéseket, “egy- egy nagy szerep után szokásos valakit ennyire dicsérni, mint ahogy ez most velem megtörténik. Valószínűleg az mozgatta meg az embereket, hogy reklámfilmben is lehet, akár szöveg nélkül is, a lélekre hatni, valódi érzelmeket megmutatni“ – fogalmazott rádióinterjújában Koltai Róbert.
A reklámot nemzetközi koprodukcióban készítették, a svéd Stina Lütz-John Strandh rendező-operatőr páros vezetésével. A hazai forgatás nyolc napig tartott, a havas vasúti jelenetet azonban Ausztriában vették fel, a pályaudvaron a fel- és leszállás a menetrendszerint közlekedő kocsikra történt – árulta el még Koltai Róbert. A sikeres TV szpotot Európa nyolc másik országában is vetítik.
A teljes beszélgetést itt lehet végighallgatni: